Σύνδεση

Continental

Continental: πρώτο λάστιχο με νέο δείκτη φορτίου HL

Η σύγχρονη αυτοκίνηση, έχει δημιουργήσει συνθήκες, όπου τα μεγάλα, δυνατά αυτοκίνητα και SUVs, με ηλεκτρική ή υβριδική κίνηση, βάζουν στον δρόμο πολύ περισσότερο βάρος από τα συμβατικά οχήματα. Παράλληλα, αυτά, τα πιο βαριά μοντέλα, έχουν μικρές δυνατότητες να δεχθούν ελαστικά πιο μεγάλης διάστασης και με πιο μεγάλο δείκτη φορτίου. Ο δείκτης φορτίου ελαστικών δείχνει το μέγιστο φορτίο στο οποίο τα ελαστικά αναμένεται να λειτουργούν σωστά και με ασφάλεια. Η αναγραφή γίνεται στην πλευρική επιφάνεια των ελαστικών δίπλα στον τύπο του ελαστικού.

Για να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα, η Continental κατασκευάζει, πλέον, το πρώτο ελαστικό για επιβατικά αυτοκίνητα με τον νέο κωδικό δείκτη φορτίου HL. Με την ίδια πίεση αέρα, αυτά τα ελαστικά έχουν πιο μεγάλη δυνατότητα μεταφοράς φορτίου από εκείνα που, μέχρι σήμερα, κατασκευάζονταν με τον κωδικό δείκτη φορτίου XL. Τα ελαστικά με τη νέα μέγιστη δυνατότητα μεταφοράς φορτίου αναγράφουν στο πλαϊνό τοίχωμα τον κωδικό HL, πριν από τη διάσταση, όπως «HL 245/40 R 19 101 Y XL». Η δυνατότητα μεταφοράς φορτίου σε αυτό το HL ελαστικό βρίσκεται στα 825 κιλά (load index 101), το οποίο ισούται με αύξηση 10%, σε σχέση με τα ελαστικά XL δυνατότητας 750 κιλά (load index 98). Τα ελαστικά επιβατικών αυτοκινήτων αυτής της διάστασης (245/40 R 19), κατασκευασμένα για κανονικό φορτίο (SL), τα οποία είναι κατάλληλα για πολλά αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων μέχρι και μεσαίων μοντέλων, μπορούν να δεχθούν μέγιστο φορτίο  670 κιλών (load index 94). Αυτό καθιστά τη δυνατότητα μεταφοράς φορτίου των νέων ελαστικών HL , σχεδόν κατά ¼ πιο υψηλή. Κοιτώντας στο μέλλον, η Continental αναμένει αυξημένη ζήτηση από τις αυτοκινητοβιομηχανίες για ελαστικά Πρώτης Τοποθέτησης (ΟΕs), με τον νέο κωδικό HL.

Η αύξηση της δυνατότητας μεταφοράς φορτίου, με παράλληλη κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών, απαίτησε μια σειρά αλλαγών και στην κατασκευαστική δομή των ελαστικών αλλά και στην σύνθεση της γόμας. Σε επίπεδο δομής, ενισχύθηκαν οι άκρες του ελαστικού που «κάθονται» στη ζάντα (tire bead) και βελτιώθηκε  το περίγραμμα του ελαστικού, για να μειωθεί ο θόρυβος κύλισης.  Την ίδια στιγμή, βελτιστοποιήθηκε το σχέδιο χάραξης της γόμας του πέλματος. Σαν αποτέλεσμα, επιτεύχθηκε χαμηλή αντίσταση κύλισης, εξασφαλίστηκε ακρίβεια χειρισμού και διατηρήθηκε η χιλιομετρική απόδοση στα συνήθη υψηλά επίπεδα.

Η Continental, προς το παρόν, παράγει τα πρώτα ελαστικά με τον νέο κωδικό δείκτη φορτίου HL μόνο σε ελαστικά Πρώτης Τοποθέτησης για τις αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά, σύντομα, τα ελαστικά HL θα είναι διαθέσιμα και για την αγορά αντικατάστασης.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured