Σύνδεση

Audi

ΧΡΥΣΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΗΣ KOSMOCAR AUDI ΣΤΑ SALES EXCELLENCE AWARDS 2015

Η Kosmocar Audi απέσπασε την ανώτατη…

Η Kosmocar Audi απέσπασε την ανώτατη διάκριση του Χρυσού βραβείου των Sales Excellence Awards 2015 που διοργανώνει το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας (ΙΠΕ), για την εξαιρετική της επίδοση στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη στις πωλήσεις, στην κατηγορία Καινοτομία στις Πωλήσεις & Πελατοκεντρικότητα.

Οι υποψηφιότητες αξιολογούνται, μέσω ειδικής διαδικασίας, η οποία θεσμοθετήθηκε από το ΙΠΕ, και η κριτική επιτροπή αποτελείται από μέλη του ΔΣ του ΙΠΕ, υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς και καθηγητές Ελληνικών και ξένων Πανεπιστημίων.

Τα κριτήρια αξιολόγησης βάσει των οποίων η επιτροπή ψήφισε ήταν τα ακόλουθα:

• Αποτελέσματα ποιοτικά & ποσοτικά / οφέλη της υποψηφιότητας (50% βαρύτητα)

• Καινοτομία/ πρωτοτυπία της υποψηφιότητας (15% βαρύτητα)

• Best Practices/ μεθοδολογία που ακολουθήθηκε (15% βαρύτητα)

• Πληρότητα/ ποιότητα του κειμένου υποψηφιότητας (20% βαρύτητα)

KOSMOCAR-AUDI-GOLDEN-AWARD-2

Το βραβείο, σε τελετή που διοργανώθηκε στην αίθουσα banquet του Μεγάρου Μουσικής και στην οποία παρευρέθηκαν πάνω από 500 υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς από τις μεγαλύτερες εταιρείες όλων των επιχειρηματικών κλάδων στην χώρα μας, παρέλαβε ο κ. Δημήτρης Καββούρης, Διευθυντής Πωλήσεων και Μarketing και αφού ευχαρίστησε το ΙΠΕ και τα μέλη της κριτικής επιτροπής δήλωσε τα ακόλουθα:

«Η καινοτομία και η πελακοκεντρικότητα είναι μέρος του DNA της Audi. Παραλαμβάνουμε αυτό το βραβείο εκ μέρους της ομάδας πωλήσεων της Αudi και του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της Kosmocar που πουλάνε καθημερινά τα προϊόντα μας  προσφέροντας μια κορυφαία εμπειρία αγοράς σε όσους περνούν το κατώφλι της μάρκας μας.

Η Kosmocar A.E, ως εισαγωγέας μιας πολυτελούς μάρκας αυτοκινήτων όπως η Audi, έχει ως βασικό πυλώνα της στρατηγικής της, την Ικανοποίηση του Πελάτη σε όλα τα επίπεδα. Υπό το πρίσμα αυτό, έχει εξελίξει δομές και διαδικασίες που προάγουν αυτό το αποτέλεσμα στον υπέρτατο βαθμό με στόχο τον ενθουσιασμό και την πιστότητα του πελάτη Audi.

Η αποτελεσματικότητα  αυτής της προσέγγισης αντικατοπτρίζεται στην Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών που διεξάγει σε συνεχή βάση πανευρωπαϊκά η κατασκευάστρια εταιρεία Audi A.G. στην οποία κατατάσσει την Kosmocar Audi στην 3η θέση ανάμεσα σε 25 χώρες της Ευρώπης. Την αξία της επίδοσης υπογραμμίζει το γεγονός ότι έχει πραγματοποιηθεί εν μέσω οικονομικής κρίσης που έχει πλήξει σφοδρά τον κλάδο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Είναι  αποτέλεσμα συντονισμένων ενεργειών την τελευταία δεκαετία.

Πιο συγκεκριμένα η Kosmocar Audi:

• Διεξάγει τριμηνιαίες εσωτερικές συναντήσεις με τη συμμετοχή της Γενικής Διεύθυνσης, με θέμα τα αποτελέσματα της Έρευνας Ικανοποίησης Πελατών όπου  και συμφωνούνται ενέργειες βελτίωσης. Έχει αναθέσει στους Επιθεωρητές Πωλήσεων Audi την παρακολούθηση των δεικτών Ικανοποίησης Πελάτη κάθε Εξουσιοδοτημένης Εμπορίας με έμφαση στις περιπτώσεις που παρατηρούνται αποκλίσεις από την κορυφαία επίδοση.

• Διεξάγει σε συνεχή βάση εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Συμβούλους Πωλήσεων που εξυπηρετούν τον πελάτη σε όλο το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων Audi στην Ελλάδα. Έχει θέσει ως απαραίτητη προϋπόθεση για την απασχόληση Συμβούλων Πωλήσεων, την απόκτηση και διατήρηση Πιστοποίησης μέσω της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

• Διοργανώνει Πανελλήνια συνέδρια Πωλήσεων και βραβεύει Συμβούλους Πωλήσεων με υψηλές επιδόσεις στην Ικανοποίηση Πελάτη.

• Διεξάγει πρόσθετη Έρευνα Μυστικού Επισκέπτη για να διαπιστώσει την πιστή εφαρμογή των διαδικασιών που αυξάνουν την Ικανοποίηση του Πελάτη και τον οδηγούν στον ενθουσιασμό από την επαφή του με τη μάρκα Audi. Έχει αναστείλει την ισχύ της Πιστοποίησης για Συμβούλους Πωλήσεων που στην Έρευνα Μυστικού Επισκέπτη παρουσίασαν μειωμένη επίδοση στις διαδικασίες Ικανοποίησης του Πελάτη και τους έχει εντάξει σε πρόγραμμα επανεκπαίδευσης. Διεξάγει την Έρευνα Μυστικού Επισκέπτη με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και τους ίδιους ερευνητές και σε άλλες μάρκες αυτοκινήτου, άμεσα ανταγωνιστικές προς την Audi, ώστε να διαπιστώσει το επίπεδο εξυπηρέτησης συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Τα αποτελέσματα είναι εξίσου εντυπωσιακά, δίνοντας στην Audi ξεκάθαρο προβάδισμα στην ικανοποίηση του πελάτη.

• Διαχειρίζεται τα αποτελέσματα των ερευνών με απόλυτη διαύγεια, παρέχοντας στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων ολοκληρωμένη και σε βάθος πληροφόρηση, αναφορικά με: α) τα αποτελέσματα της επιχείρησής τους την τρέχουσα περίοδο, αλλά και συγκριτικά με προγενέστερες χρονικές περιόδους, β) συγκριτικά αποτελέσματα με τον πανελλήνιο μέσο όρο και με τους κορυφαίους σε επίδοση λοιπούς Εμπόρους AUDI. Λειτουργεί διαδικτυακή πύλη με όλη την πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο. Προάγει την ευγενή άμιλλα και καλλιεργεί τον υγιή εσωτερικό ανταγωνισμό.

• Έχει αποσπάσει τη δέσμευση των εξουσιοδοτημένων εμπόρων Audi για την προσήλωση της επιχείρησής τους στην παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, στοχεύοντας σε κορυφαίες επιδόσεις στην ικανοποίηση του πελάτη Audi.

• Σε συνεργασία με το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων Audi, έχουν υλοποιηθεί πολύ υψηλές επενδύσεις για την κατασκευή και την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων Audi, ώστε να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη από την επαφή του με τη μάρκα. Έχει εξοπλίσει τους εκθεσιακούς χώρους Audi με διαδραστικά ψηφιακά πολυμέσα που βελτιστοποιούν τη διαδικασία εξυπηρέτησης και μεγιστοποιούν την εμπειρία του πελάτη.

Συνέπεια αυτής της ολιστικής προσέγγισης είναι να έχει πλέον δημιουργηθεί τόσο στην εσωτερική οργάνωση της Kosmocar Audi, όσο και στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων, μία κουλτούρα ξεκάθαρα προσανατολισμένη στη βελτίωση της Ικανοποίησης και στον ενθουσιασμό του Πελάτη, που αντανακλάται στα αποτελέσματα της πανευρωπαϊκής έρευνας Ικανοποίησης Πελατών.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured