Σύνδεση

Chevrolet

CHEVROLET CAMARO CABRIOLET: AN ALL AMERICAN CLASSIC

Το Camaro είναι ένα τίμιο αυτοκίνητο, με την ακριβή έννοια του όρου. Δεν θα σου πουλήσει φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Ούτε θα το παίξει high tech και upper class. Είναι απλά η all time classic αμερικάνικη συνταγή. Είναι το χωριατόπαιδο που κινείται σε ένα ραφιναρισμένο, υπερ-εξελιγμένο με υβριδικά, turbo και ηλεκτρονικά σπορ περιβάλλον, αλλά θα κάψει καρδιές ακριβώς γιατί είναι γνήσιο και αυθεντικό.

Στο Camaro δεν υπάρχει η 1:1 μετουσίωση των επιταγών του οδηγού. Ούτε οι βελούδινες αλλαγές στο κιβώτιο, ούτε ένας κινητήρας που λειτουργεί ηλεκτρικά επειδή είναι σούπερ εξελιγμένος. Τον V8 με τον έναν εκκεντροφόρο στο κέντρο(!) στο τέλος της ημέρας θα τον εκτιμήσεις πολύ (αν έχεις δικό σου βενζινάδικο ή ακόμα καλύτερα διυλιστήριο ή αν είσαι σεΐχης θα τον λατρέψεις) γι’ αυτόν το μπάσο ήχο και για αυτήν την απόκριση από χαμηλά που μόνο ένα μεγάλο αμερικάνικο σύνολο (6.200 τα κυβικά εδώ) μπορεί να εξασφαλίσει. Πατάς βαθιά το γκάζι και οι 405 ίπποι και τα 556 Nm (στο κουπέ είναι 432 και 569 αντίστοιχα) επιταχύνουν δυναμικά τους δύο τόνους του ανοιχτού Camaro (0-100 σε 5,6 δεύτερα, επίσημα), ενώ το όλο σύνολο θα κρατήσει πεισματικά την τροχιά του κι ας αντιλαμβάνεσαι κάποιες στρεβλώσεις στο αμάξωμα και νοιώθεις στα οπίσθιά σου τον πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων να τρέμει και να παίζει στις βάσεις του. Είναι κι αυτό μέρος της όλης γοητείας ενός κλασικού, παραδοσιακού pony car. Ή μήπως muscle car;

chevrolet-camaro-convertible-2013-29

Μάλλον εδώ έχουμε ένα συνδυασμό και των δύο, μιας και οι επιδόσεις υπάρχουν, αλλά και μια προσπάθεια να μείνουν τα πράγματα προσγειωμένα. Σε άλλη περίπτωση θα ήθελες να μην πρέπει να κάνεις τίποτα άλλο για να ανοίξει η μαλακή οροφή από το να πατήσεις ένα κουμπί (εδώ χρειάζεται πρώτα να την απασφαλίσεις με έναν κεντρικό μοχλό) και θα απαιτούσες ένα σοφιστικέ μηχανισμό γι’ αυτήν (αυτός του Camaro Cabriolet δείχνει πρωτόλειος μεν αλλά στιβαρός δε). Εδώ τα συγχωρείς όλα αυτά, όπως συγχωρείς και τις +2 και βγάλε πίσω θέσεις και το μικρό πορτμπαγκάζ -παρά το μήκος των σχεδόν 4,90 μέτρων και το μεταξόνιο των 2.852 χιλιοστών- ή την ευθύγραμμη τοποθέτηση κάποιων οργάνων στο ταμπλό που τα καθιστά αόρατα, ακριβώς γιατί όπως είπαμε στην αρχή, το Camaro δεν θέλει να περάσει για κάτι άλλο από αυτό που είναι στην πραγματικότητα.

Ένα απλό κατά βάση αυτοκίνητο, που αποδεικνύεται γοητευτικό γιατί επιμένει παραδοσιακά αμερικανικά. Κάπου εδώ πρέπει να πεις κανείς ένα μπράβο σε αυτούς που ασχολήθηκαν με την εξέλιξή του που δεν μπήκαν στον πειρασμό να κάνουν επιδρομή στα ράφια με την υψηλή τεχνολογία, αλλά προτίμησαν να κάνουν αυτό που ξέρουν καλύτερα από τους πάντες. Να ποντάρουν στα πολλά κυβικά, στις δοκιμασμένες λύσεις και στην άμεση, ντόμπρα και αντρίκεια προσέγγιση. To βέβαιο είναι ότι το Camaro γενικά και το Cabrio ειδικά όχι μόνο δεν περνά απαρατήρητο, αλλά αξίζει όλη την προσοχή. Ειδικά όσων δεν πείθονται από τα υβριδικά και από τα αποστειρωμένα. Άλλωστε στην αυτοκινητοβιομηχανία όσο ανεβαίνεις κατηγορίες και λεφτά επιζητάς την προσωπικότητα και αυτήν χωρίς αμφιβολία το Camaro την έχει.

Γιάννης Σκουφής

CHEVROLET CAMARO CABRIOLET
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.841×1.918×1.398 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.852 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 287- 328 λίτρα
Βάρος: 1.920 κιλά
Κινητήρας: 6.162 κ.εκ., V8
Ισχύς: 405 PS/ 5.900 σ.α.λ.
Ροπή: 556 Nm/ 4.300 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 5,6”, 250 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση δοκιμής: 17,2 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 304 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 1.034 €
Τιμή: από 96.000  €

images-fraisis

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured