Σύνδεση

Brabus

BRABUS 800 COUPE

brabus-800-coupe-1

Αν μια Mercedes CL600 σας φαίνεται πολύ συνηθισμένη, όχι πολυτελής, σχετικά αδύναμη, και χωρίς ροπή χαμηλά μην ανησυχείτε. Υπάρχει και για εσάς λύση, μιας και η Brabus σκέφτηκε με τον ίδιο τρόπο πριν από εσάς.

Σκέφτηκε, υλοποίησε και παρουσίασε –που αλλού;- στο Ντουμπάι και την έκθεσή του τη Brabus 800 Coupe, που ναι μεν βασίζεται στη CL600 αλλά έχει πάρει αναβολικά. Πολλά και παντού.

Ξεκινώντας από τον V12 η χωρητικότητά του έχει ανέβει από τα 5,5 στα 6,3 λίτρα, τα διπλά turbo και το σύστημα εισαγωγής έχουν δεχθεί τις επεμβάσεις των μηχανικών του βελτιωτή κι έτσι η ισχύς έφτασε τους 800 ίππους και η ροπή τα 1.420 Nm στις 2.100 σ.α.λ. Επειδή όμως τέτοια ροπή δύσκολα θα την αντέξουν για πολύ συστήματα μετάδοσης κ.λπ. η Brabus την περιορίζει ηλεκτρονικά στα μόλις, όπως λένε και οι ίδιοι οι Γερμανοί, 1.100 Nm.

Η μείωση αυτή πάντως δεν εμποδίζει την ολοκλήρωση του 0-100 σε 3,9 δεύτερα, του 0-200 σε 10,3 και την επίτευξη μιας τελικής της τάξης των 350 χλμ./ ώρα. Όχι την κατανάλωση δεν την ρωτάμε, και απλά σημειώνουμε ότι σε σχέση με τη CL600 η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 25 χιλιοστά, τα δισκόφρενα παραπέμπουν σε ταψιά πίτσας (405×34 χιλιοστά μπροστά, 380×34 πίσω), τα ζαντολάστιχα είναι αντάξια ράπερ πρώτης διαλογής (265/30 R21 μπροστά, 295/25 R21 πίσω), ενώ το εσωτερικό προσαρμόζεται ανάλογα με τα γούστα του μελλοντικού ιδιοκτήτη.

Για την ιστορία στο 800 Coupe των φωτογραφιών μας το άσπρο στο διάκοσμο είναι δέρμα, το μαύρο είναι αλκαντάρα, ενώ για όσους δεν έχουν καταλάβει μέχρι και αυτό το σημείο τη διαφορά από μια κοινή CL600 υπάρχουν κεντημένα το σήμα του βελτιωτή και το 800 στα προσκέφαλα, υπάρχουν φωτιζόμενα μαρσπιέ όπου δεσπόζει και πάλι το οικόσημο, καθώς και το απαραίτητο ταμπελάκι στην κεντρική κονσόλα. Αν και πάλι κάποιος δεν κατάλαβε μάλλον δεν θέλει να καταλάβει…

{gallery}photos/26/news/BRABUS-800-COUPE{/gallery}


Επόμενο:

ΝΕΑ MERCEDES ML 63 AMG

Μη χάσεις:

ΝΕΟ CHEVROLET TRAILBLAZER

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured

Δείτε πόσο κοστίζει το νέο Peugeot 2008 στη Γερμανία

Featured

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

Η BMW “μαγείρευε” τις πωλήσεις της στην αγορά των ΗΠΑ(;)

BMW




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup