Αν μια Mercedes CL600 σας φαίνεται πολύ συνηθισμένη, όχι πολυτελής, σχετικά αδύναμη, και χωρίς ροπή χαμηλά μην ανησυχείτε. Υπάρχει και για εσάς λύση, μιας και η Brabus σκέφτηκε με τον ίδιο τρόπο πριν από εσάς.
Σκέφτηκε, υλοποίησε και παρουσίασε –που αλλού;- στο Ντουμπάι και την έκθεσή του τη Brabus 800 Coupe, που ναι μεν βασίζεται στη CL600 αλλά έχει πάρει αναβολικά. Πολλά και παντού.
Ξεκινώντας από τον V12 η χωρητικότητά του έχει ανέβει από τα 5,5 στα 6,3 λίτρα, τα διπλά turbo και το σύστημα εισαγωγής έχουν δεχθεί τις επεμβάσεις των μηχανικών του βελτιωτή κι έτσι η ισχύς έφτασε τους 800 ίππους και η ροπή τα 1.420 Nm στις 2.100 σ.α.λ. Επειδή όμως τέτοια ροπή δύσκολα θα την αντέξουν για πολύ συστήματα μετάδοσης κ.λπ. η Brabus την περιορίζει ηλεκτρονικά στα μόλις, όπως λένε και οι ίδιοι οι Γερμανοί, 1.100 Nm.
Η μείωση αυτή πάντως δεν εμποδίζει την ολοκλήρωση του 0-100 σε 3,9 δεύτερα, του 0-200 σε 10,3 και την επίτευξη μιας τελικής της τάξης των 350 χλμ./ ώρα. Όχι την κατανάλωση δεν την ρωτάμε, και απλά σημειώνουμε ότι σε σχέση με τη CL600 η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 25 χιλιοστά, τα δισκόφρενα παραπέμπουν σε ταψιά πίτσας (405×34 χιλιοστά μπροστά, 380×34 πίσω), τα ζαντολάστιχα είναι αντάξια ράπερ πρώτης διαλογής (265/30 R21 μπροστά, 295/25 R21 πίσω), ενώ το εσωτερικό προσαρμόζεται ανάλογα με τα γούστα του μελλοντικού ιδιοκτήτη.
Για την ιστορία στο 800 Coupe των φωτογραφιών μας το άσπρο στο διάκοσμο είναι δέρμα, το μαύρο είναι αλκαντάρα, ενώ για όσους δεν έχουν καταλάβει μέχρι και αυτό το σημείο τη διαφορά από μια κοινή CL600 υπάρχουν κεντημένα το σήμα του βελτιωτή και το 800 στα προσκέφαλα, υπάρχουν φωτιζόμενα μαρσπιέ όπου δεσπόζει και πάλι το οικόσημο, καθώς και το απαραίτητο ταμπελάκι στην κεντρική κονσόλα. Αν και πάλι κάποιος δεν κατάλαβε μάλλον δεν θέλει να καταλάβει…
{gallery}photos/26/news/BRABUS-800-COUPE{/gallery}