Downsizing για τη BMW και κυρίως προσαρμογή στα ελληνικά δεδομένα. Έτσι η X3 θα είναι πλέον διαθέσιμη στην Ελλάδα και σε έκδοση 1.600 κυβικών, με το γνωστό 1.6 TwinPower Turbo στην έκδοσή του των 170 ίππων, που χρησιμοποιείται και στις σειρές 1 και 3.
Ακριβώς όπως συμβαίνει και με την X1 (στο πιο μικρό SUV αποδίδει 143 άλογα), η Χ3 των 1.600 κυβικών είναι αποκλειστικά πισωκίνητη –η επίσημη επωνυμία της είναι Χ3 sDrive20i(ΑΤ)– και συνδυάζεται επίσης αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο. Οι τιμές της ξεκινούν 41.370 ευρώ με απόσυρση (42.800 χωρίς).
Ο ίδιος κινητήρας θα κινεί στην Ελλάδα και τη νέα βασική έκδοση της 5άρας (τετράθυρης μόνο), την 520i (AT), που όπως αποκαλύπτει και η επωνυμία της είναι κι αυτή αποκλειστικά αυτόματη. Οι τιμές της ξεκινούν από 44.520 ευρώ με απόσυρση (45.950 χωρίς).
Η διαφορά από την 520i των 2.000 κυβικών και των 184 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο είναι μόλις 688 ευρώ με απόσυρση (2.000 χωρίς), οπότε αν δεν τίθεται θέμα τεκμηρίων προσανατολιστείτε προς αυτήν, μιας και από ότι δείχνουν οι εκπομπές ρύπων πιέζεται λιγότερο.
Παράλληλα η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε και τις τιμές της νέας X4 στη χώρα μας, η οποία ξεκινά ως xDrive20i, με το δίλιτρο turbo των 184 ίππων, από τις 50.250 ευρώ με απόσυρση (53.350 χωρίς). Ως xDrive28i, στην οποία ο ίδιος κινητήρας αποδίδει 245 ίππους τιμάται από 56.300 ευρώ με απόσυρση (59.100 χωρίς), ενώ η βασική diesel xDrive20d των 2.000 κυβικών και των 190 ίππων ξεκινά από 50.650 ευρώ με απόσυρση (53.450 χωρίς).
Το πιο πιθανό είναι, μιας και η BMW τοποθετεί πιο ψηλά τη Χ4 από τη Χ3, να μην εμφανιστεί έκδοση 1.600 και για αυτήν, στο άμεσο μέλλον τουλάχιστον.
Γιάννης Σκουφής