Σύνδεση

BMW

BMW R nineT

Δεν είναι πειραματική αλλά μια πραγματική μοτοσυκλέτα που από τα τέλη της χρονιάς – άντε βία αρχές της επόμενης – θα διατίθεται κανονικά στο εμπόριο! Και όπως δείχνουν τα πράγματα, τα 90 χρόνια ιστορίας της Βαυαρικής φίρμας θα γιορταστούν έτσι όπως της αρμόζει, με boxer αερόψυκτο κινητήρα και γυμνό μέταλλο!

Όλα ξεκίνησαν στο σαλόνι του Μιλάνου στα τέλη του 2008, όταν η BMW μας έδειξε τη LoRider. Μια άσκηση του πρώην αρχισχεδιαστή της εταιρίας Dave Robb. Ένα concept που αρχικά όλοι πίστεψαν ότι θα έμενε κλειδωμένο σε κάποιο μουσείο. Αντικατόπτριζε τη φιλοσοφία μιας πραγματικής μοτοσυκλέτας, που με βάση τον κινητήρα, το πλαίσιο και τους τροχούς απευθύνεται σε όλους όσους ψάχνουν τη διαφοροποίηση από τη μάζα. Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι ζύγιζε 200 κιλά και πως ο κινητήρας της απέδιδε 100 ίππους.

Ακριβώς τέσσερα χρόνια μετά (2012), βαρύγδουπες δηλώσεις του προέδρου της BMW Motorrad Stephan Schaller κατά τη διάρκεια της έκθεσης μοτοσυκλέτας (και πάλι) του Μιλάνου, ανακοινώνουν την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου -πάντα με αερόψυκτο boxer κινητήρα- μέσα στους επόμενους μήνες.

Λίγο αργότερα, το Μάϊο του 2013 και σε συνεργασία με τον εξειδικευμένο στα custom bikes Καλιφορνέζο σχεδιαστή Roland Sands, το βαυαρικό εργοστάσιο παρουσιάζει το concept «Ninety», προφανώς σε ένδειξη τιμής για τα 40 χρόνια ζωής της θρυλικής R 90S.

Σήμερα, κόβοντας το «y» και κάνοντας κεφαλαίο το «Τ», παρουσιάζει επίσημα την R nineT. Μια μοτοσυκλέτα, βάση για μετατροπές ή αλλιώς η βασίλισσα του customizing!

Με διάφορα αξεσουάρ του εργοστασίου, ο ιδιοκτήτης θα μπορεί να τη μετατρέπει εύκολα και απλά από ..μονόσελη dragbike μέχρι και cafė racer.  

Στον τομέα του κινητήρα δεν κρύβεται κάποια σημαντική έκπληξη, καθόσον χρησιμοποιεί αυτόν που είχαμε δει πάνω και στη Ninety, δηλαδή τον boxer των 1.170 κυβικών και 110 ίππων της προηγούμενης γενιάς R 1200 GS.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο, το μερικώς αφαιρούμενο υποπλαίσιο ομοίως, το ανάποδο πιρούνι προέρχεται από τη superbike S 1000RR. Πίσω θα βρούμε το γνωστό πατενταρισμένο σύστημα ανάρτησης Parelever και στην τελική μετάδοση έναν μεγαλοπρεπή άξονα.

Εντυπωσιακών προδιαγραφών τα φρένα με τις μονομπλόκ τετραπίστονες δαγκάνες, τους 320ρηδες δίσκους της Brembo και το στάνταρ ABS τελευταίας γενιάς, που μάλλον είναι -τουλάχιστον σε πρώτη φάση- και το μοναδικό ηλεκτρονικό καλούδι της μοτοσυκλέτας.

Το βουρτσισμένο αλουμίνιο (στο χέρι παρακαλώ!) και οι ακτινωτοί τροχοί με τα μαύρα αλουμινένια στεφάνια και κέντρα δίνουν ένα ρετρό «look», απαραίτητο για τον χαρακτήρα της όλης κατασκευής. Το συνολικό βάρος είναι δεν είναι 220 κιλά (πλήρης υγρών) με τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της να υποδηλώνουν σπορ προσανατολισμούς.

Νίκος Βιτσιλάκης

Επόμενο:

ΝΕΑ BMW 2

Μη χάσεις:

ΝΕΑ BMW X5

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota