Σύνδεση

BMW

BMW M4 CS: Ακόμα πιο σπορ και εκρηκτική

Η νέα BMW M4 CS ξεπερνάει τη στάνταρ M4 Competition, αλλά υπολείπεται της CSL των 1.000 μονάδων, εστιάζοντας στην ενισχυμένη ισχύ, το μειωμένο βάρος και τις πολύ καλές επιδόσεις στην πίστα.

Στον πυρήνα της βρίσκεται ο αναβαθμισμένος twin-turbo εξακύλινδρος σε σειρά των 3.000 κυβικών με τους 550 ίππους -μια αύξηση 20 ίππων σε σχ’εση με την Competition.

Όσο για τη ροπή της BMW M4 CS ο εξακύλινδρος αποδίδει 650 Nm μεταξύ 2.750 και 5.950 σ.α.λ., με την κόκκινη γραμμή να είναι στις 7.200 σ.α.λ..

Η απόδοση αυτή, που επιτυγχάνεται μέσω της υψηλότερης πίεσης υπερπλήρωσης των 2,1 bar, επηρεάζει φυσικά θετικά και τις επιδόσεις.

Έτσι η M4 CS επιταχύνει από τα 0 έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δεύτερα και ολοκληρώνει τα 0-200 χλμ./ώρα σε 11,1 δευτερόλεπτα.

Η ρεπρίζ από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 2,6 δεύτερα με 4η και σε 3,3 με 5η.

Η τελική ταχύτητα, με το πακέτο M Driver’s Package φτάνει τα 302 χλμ./ώρα.

Για να τονίσει ακόμα περισσότερο την αύξηση της ισχύος, η BMW κατάφερε να μειώσει το βάρος της M4 CS κατά 20 κιλά, χάρη σε ελαφριά υλικά όπως τιτάνιο για τον σιγαστήρα της εξάτμισης και πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) για διάφορα εξαρτήματα.

Η ροπή του κινητήρα κατανέμεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός οκτατάχυτου κιβωτίου M Steptronic με Drivelogic, το οποίο συμπληρώνεται από το σύστημα M xDrive για την κίνηση στους πίσω τροχούς, σε συνδυασμό με το ενεργό διαφορικό M στον πίσω άξονα.

Αλλαγές υπάρχουν και στο στήσιμο της M4 CS, με πιο σκληρά ελατήρια, νέες αντιστρεπτικές ράβδους και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ στην προσαρμοζόμενη ανάρτηση M, μαζί με το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης M Servotronic με μεταβλητή σχέση μετάδοσης.

Στα στάνταρ χαρακτηριστικά περιλαμβάνεται το σύστημα M Drive Professional, το οποίο διαθέτει λειτουργίες βελτιστοποιημένες για την πίστα, όπως το M Drift Analyser και το M Laptimer, ενώ το M Traction Control προσφέρει 10 ηλεκτρονικές ρυθμίσεις ευστάθειας.

Τα φρένα M Compound με δαγκάνες βαμμένες σε κόκκινο ή μαύρο χρώμα είναι στάνταρ, ενώ προαιρετικά τα κεραμικά φρένα M Carbon προσφέρουν κόκκινες ή ματ χρυσές δαγκάνες.

Εξωτερικά, η M4 CS διαθέτει διακριτικά σχεδιαστικά στοιχεία, όπως κίτρινα φώτα ημέρας που θυμίζουν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα GT της BMW και μια μάσκα με το κόκκινο περίγραμμα που μοιάζει με αυτήν της M3 CS.

Το σαλόνι διαθέτει όλες τις ανέσεις μιας M4 με μπάκετ καθίσματα και επενδύσεις από ανθρακονήματα.

Με χρόνο γύρου 7 λεπτά 21,99 δευτερόλεπτα στο Nürburgring, η M4 CS αποδεικνύει την ικανότητά της στην πίστα, πλησιάζοντας την πιο σκληροπυρηνική M4 CSL.

Η παραγωγή της νέας M4 CS θα ξεκινήσει μαζί με άλλες εκδόσεις M4 στο εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing από τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους.

Τα βιβλία παραγγελιών θα ανοίξουν στα τέλη Μαΐου, ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα πραγματοποιηθούν το φθινόπωρο.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Αυτή είναι η Milano, το νέο μικρό SUV της Alfa Romeo

Alfa Romeo

Το νέο Nissan Qashqai είναι αναβαθμισμένο! (Video)

Featured