Σύνδεση

BMW

ΝΕΑ BMW M3: 3.000 KYBIKA, 6 ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ, 2 TURBO, 450 ΙΠΠΟΙ

Η BMW M3, το πιο αναγνωρίσιμο high end μεσαίο μοντέλο, είναι έτοιμη να μπει σε μια νέα εποχή, μιας είτε το Σεπτέμβριο στη Φρανκφούρτη είτε το Νοέμβριο στο LA θα παρουσιαστεί η νέα της γενιά, που θα πωλείται στην Ευρώπη από τις αρχές του 2014. Παρόλο μάλιστα που η καινούργια Μ3 θα είναι μεγαλύτερη από την τρέχουσα με τον εσωτερικό κωδικό Ε92 το βάρος της θα είναι περίπου κατά 100 κιλά πιο μικρό, χάρη στη χρήση ελαφρών υλικών (ανθρακόνημα στην οροφή, συνθετικά υλικά στα φτερά κ.λπ.). 

Σε ότι αφορά και τον κινητήρα της θα υπάρχει κατά κάποιον τρόπο επιστροφή τις ρίζες, μιας και ο V8 των 4,4 λίτρων της προηγούμενης γενιάς που ποτέ δεν έπεισε θα αντικατασταθεί από έναν 6κύλινδρο σε σειρά 3.000 κυβικών, που με τη βοήθεια δύο turbo θα αποδίδει τουλάχιστον 450 ίππους και 550 Nm. Το κιβώτιο με το οποίο θα συνδυάζεται θα είναι είτε ένα χειροκίνητο 6άρι είτε ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων ή και 8. Με τη βοήθεια πάντως είτε τους ενός είτε του άλλου οι 450+ ίπποι θα καταλήγουν στους πίσω τροχούς και το 0-100 θα ολοκληρώνεται σε 4,5 δεύτερα, καθιστώντας έτσι τη νέα Μ3 την πιο γρήγορη όλων των εποχών. Και την πιο high tech, μιας και θα διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό M, σύστημα ευστάθειας με δυνατότητες παραμετροποίησης από τον οδηγό, καθώς και το σύστημα ενεργού πλαισίου των Μ5 και Μ6 με τα 3 προγράμματα.

Μια ακόμα σημαντική αλλαγή σε σχέση με την τρέχουσα γενιά είναι ότι BMW M3 θα είναι η τετράθυρη, ενώ η κουπέ θα λέγεται Μ4. Η κάμπριο –επίσης Μ4- αναμένεται προς τα τέλη του 2014.

Γιάννης Σκουφής

{gallery}photos/36/NEWS/BMW-M3{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured