Οι κατασκευαστές, ακόμα και οι κύρους, προσαρμόζονται πλέον πιο εύκολα στις συνθήκες που επικρατούν σε μεμονωμένες αγορές, φτάνει αυτές να είναι μεγάλες και οι όποιες κινήσεις να αξίζουν τον κόπο.
Έτσι λοιπόν για τις αγορές της Κίνας αλλά και της Τουρκίας και λόγω των ιδιαίτερων υψηλών δασμών εισαγωγής η γερμανική εταιρεία θα διαθέτει την κορυφαία της λιμουζίνα, τη σειρά 7 και με τετρακύλινδρο κινητήρα, turbo φυσικά. Η 730i, όπως θα ονομάζεται θα κινείται από το γνωστό από άλλα, μικρότερα μοντέλα της BMW, δίλιτρο σύνολο των 258 ίππων, το οποίο έχει να μετακινήσει ούτε λίγο ούτε πολύ 1.755 κιλά.
Παρόλα αυτά ο τετρακύλινδρος, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, τα καταφέρνει καλά, καθώς η μεγάλη λιμουζίνα χρειάζεται μόνο 6,2 δεύτερα για το 0-100 και χάρη στην πολύ καλή της αεροδυναμική έχει τελική 250. Την ίδια στιγμή η μέση κατανάλωσή της είναι 5,8 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Για να δούμε αν θα δούμε την 730i των 2.000 κυβικών και των 258 ίππων και στην Ελλάδα…
Γιάννης Σκουφής
