Σύνδεση

Bugatti

Αυτός ο άνθρωπος κάνει την καλύτερη δουλειά του κόσμου!

Το να έχεις για γραφείο σου κάθε καινούργια Bugatti που βγαίνει από το εργοστάσιο και η η καθημερινότητά σου να είναι να την φθάνεις στα όρια ξεπερνώντας τα 350 χιλιόμετρα την ώρα πολλές φορές, μοιάζει -και είναι- μία από τις πιο ελκυστικές δουλειές στον κόσμο.

Και η τιμή αυτή ανήκει στον Steve Jenny, επίσημο δοκιμαστή και αξιολογητή της εταιρίας, ο οποίος έχει ως έργο να οδηγεί κάθε Bugatti πριν παραδοθεί στον πελάτη και να επιβεβαιώνει ότι όλα λειτουργούν όπως πρέπει.

Ακόμα και αν πρόκειται για την Bugatti Centodieci από τις οποίες θα κατασκευαστούν μόλις 10. Κάποιοι ίσως πιστεύουν ότι τέτοια σπάνια κομμάτια θα έπρεπε να φυλάσσονται σε ασφαλή γκαράζ μέχρι να παραδοθούν στους πελάτες.

Όμως και η Centodieci θα καλύψει τουλάχιστον 350 χιλιόμετρα έτσι ώστε ο Steve να διαπιστώσει ότι όλα λειτουργούν σωστά.

Και αυτό δεν αφορά μόνο το αμάξωμα και τα διάφορα συστήματα. Ο Jenny θα πρέπει να κάνει και μία δοκιμή στα άκρα. Να οδηγήσει κάθε αυτοκίνητο σε μία διαδρομή 300 περίπου χιλιομέτρων έτσι ώστε να εξακριβώσει ότι το αυτοκίνητο θα ανταποκριθεί σωστά σε ότι συνθήκη βρει μπροστά του.

Μέρος των δοκιμασιών περιλαμάνει τεστ επιταχύνσεων καθώς και οδήγηση μέχρι την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα των 380 χλμ/ώρα. Γίνονται επίσης σλάλομ και διάφορες ειδικές ακραίες δοκιμές για να δουν την απόδοση του αυτοκινήτου στο απόλυτο όριο.

Η Bugatti εμπιστεύεται τον Jenny ο οποίος είναι τόσο εξασκημένος πια που μπορεί να καταλάβει αμέσως αν κάτι δεν πηγαίνει καλά είτε στον κινητήρα είτε στα μηχανικά μέρη.

Μόλις τελειώσουν αυτά τα τεστ, η Bugatti αλλάζει το λάδι του κιβωτίου και τους τροχούς, έτσι ώστε να το παραδώσει στον πελάτη. Ο Jenny κάνει επιπλέον 50 χιλιόμετρα για να επιβεβαιώσει για άλλη μια φορά ότι όλα είναι εντάξη.

Μόνο τότε παραδίδεται στον πελάτη. Και αυτό εξηγεί γιατί όλες οι Centodieci έχουν κατά την παράδοση 350 χιλιόμετρα στο κοντέρ τους. Άξιος ο μισθός του, δεν νομίζετε;

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Hyundai i10 1.0 Ν-Line: Ελιξήριο νεότητας και οδηγικής ευχαρίστησης

Featured

Θα υπάρξει και έκδοση κουπέ της Alfa Romeo Tonale;

Alfa Romeo

Δοκιμή: Citroën ë-C4 C-Cross

Citroen

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 10.000 ευρώ

Featured

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup