Σύνδεση

Nissan

Aυτό είναι το νέο Nissan Note για την Ιαπωνία

Αν και σταμάτησε η πώλησή του στις ευρωπαϊκές αγορές από το 2017, το Nissan Νote αποτελεί το best seller της εταιρίας στην ντόπια αγορά. Και η τρίτη γενιά του αυτοκινήτου έκανε την εμφάνισή της εκεί, αποτελώντας ένα από τα κομμάτια του νέου παγκόσμιου πλάνου της.

Το νέο Note διατηρεί την αισθητική που θυμίζει κάτι μεταξύ minivan και hatchabck, αν και πολλά έχουν αλλάξει στην σχεδίαση, παίρνοντας στοιχεία από το νέο Ariya, ιδίως στο εμπρός μέρος.

Αν και συνήθως τα νέα μοντέλα είναι μεγαλύτερα από τα απερχόμενα, σ’ αυτή την περίπτωση είναι κατά 55 χιλιοστά πιο κοντό και το μεταξόνιό του μικρότερο κατά 20 χιλιοστά. Υπάρχουν 13 χρώματα στο αμάξωμα για να επιλέξει κανείς και αρκετά επίπεδα εξοπλισμού, με το κορυφαίο να έχει 16 ιντσών ζάντες και στάνταρ τα LED φωτιστικά σώματα.

Βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα CMF-B οπότε και έχει αρκετά μεγαλύτερους χώρους παρά το μικρότερο μεταξόνιο, ενώ ανασχεδιασμένο είναι και το εσωτερικό, με πιο έντονο το ψηφιακό στοιχείο, τόσο στον πίνακα οργάνων όσο και στην μεγάλη κεντρική οθόνη.

Σε ότι αφορά τους κινητήρες, όλοι είναι εξηλεκτρισμένοι στον ένα ή στον άλλο βαθμό. Η βασική έκδοση έχει ένα υβριδικό σύστημα με ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.2 λίτρων και συνδυασμένη απόδοση στους 115 ίππους και 280 Nm ροπής.

Θα υπάρξει επίσης και μία πλήρως ηλεκτρική έκδοση με χαρακτηριστικά τετρακίνησης χάρη στην χρήση δύο ηλεκτροκινητήρων, έναν σε κάθε άξονα. Οι πωλήσεις του στην Ιαπωνία θα ξεκινήσουν μέσα στον Δεκέμβριο, σε τιμή λίγο κάτω από τα 19.000 ευρώ, ενώ προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια προοπτική από την εταιρία για να το δούμε και στην Ευρώπη.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Επιστροφή στη βενζίνη: Έρχεται το υβριδικό FIAT 500

FIAT

Suzuki: Το Vitara ανανεώθηκε – Πόσο κοστίζει

Featured

H BMW θα επιμείνει στους εμβληματικούς σπορ κινητήρες της

BMW

Audi TT Moment 2.0: Ο διάδοχος του ΤΤ με καρδιά από… Porsche

Audi