Σύνδεση

Featured

Eπίσημο: Αυτό είναι το νέο Hyundai i30 Fastback N

Μετά την γενική αποδοχή που έτυχε η πρώτη προσπάθεια της Hyundai με το i30N, η εταιρία αποφασίζει να συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο, παρουσιάζοντας την σπορ έκδοση της έκδοσης Fastbback. Πρόκειται για το τρίτο μοντέλο της σειράς “Ν”, μετά το i30 και το άγνωστο στην χώρα μας Veloster, και είναι μια προσπάθεια της εταιρίας να συνδυάσει την πρακτικότητα του αμαξώματος με τις σπορ επιδόσεις που βρίσκουμε και στο hatchback.

Στο επίκεντρο βρίσκεται και εδώ ο δίλιτρος τούρμπο κινητήρας σε δύο εκδοχές, με 250 και 275 ίππους, η τελευταία για την έκδοση Performance Package. Η ροπή και στις δύο περιπτώσεις είναι στα 353 Nm αν και για ελάχιστο χρονικό διάστημα ανεβαίνει στα 378 Nm με την διαδικασία του overboost.

Η “μικρή” έκδοση χρειάζεται 6,4 δευτερόλεπτα για να κάνει το 0-100 χλμ/ώρα όταν το πιο δυνατό των 275 ίππων ολοκληρώνει αυτή την διαδικασία σε 6,1 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα και των δύο αγγίζει τα 250 χλμ/ώρα

Όπως και στο hatchback υπάρχουν πέντε προγράμματα ρύθμισης της οδικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου (Eco, Normal, Sport, N και N Custom). Παράλληλα παρέχεται η δυνατότητα πολλών παραμετροποιήσεων ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού σε μία πλειάδα υποσυστημάτων του αυτοκινήτου, μεταξύ αυτών και του ήχου από τις εξατμίσεις.

Σε ότι αφορά την εμφάνιση, οι τόνοι εδώ είναι πιο σοβαροί και συγκρατημένοι, με το κόκκινο στις σχεδιαστικές λεπτομέρειες (όπως για παράδειγμα οι δαγκάνες των φρένων) να δίνει το χαρακτηριστικό τόνο όπως και στο hatchabck. Ιδιαίτερα πλούσιος είναι και ο εξοπλισμός ενώ τα μπάκετ καθίσματα και το σπορ πακέτο τιμονιού-επιλογέα ταχυτήτων και οργάνων δίνουν την αίσθηση του διαφορετικού σ’ αυτό το μεγάλο σπορ fastback.

Η επίσημη παρουσίασή του θα γίνει την επόμενη εβδομάδα στο Σαλόνι του Παρισιού, ενώ οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν προς τα τέλη της χρονιάς.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured