Η Toyota επενδύει πολλά στη μικροκινητικότητα και στις έξυπνες ιδέες για την μετακίνηση μέσα στην πόλη, παρουσιάζοντας διάφορα οχήματα που εξυπηρετούν τέτοιου είδους ανάγκες, όπως το τρίκυκλο i-Road.
To αυτοκίνητο των φωτογραφιών μας παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο στην έκθεση του Τόκιο το 2019 με την υπόσχεση ότι θα το έχει στην αγορά μέσα στο 2020.
Μία υπόσχεση που παρά τις τεράστιες δυσκολίες που προέκυψαν μέσα στην χρονιά που φεύγει, τελικά καταφέρνει να την υλοποιήσει έγκαιρα.
Το μήκος του C+pod είναι στα 2,49 μέτρα, το πλάτος στα 1,29 μέτρα και το ύψος στα 1,55 μέτρα, κάτι που το κάνει μικρότερο σε μήκος και πλάτος ακόμα και από το Smart ForTwo.
To αμάξωμά του είναι κατασκευασμένο από πλαστικό με αποτέλεσμα το βάρος να είναι αρκετά χαμηλά, στα 690 κιλά. Το σαλόνι του είναι αρκετά χαριτωμένο και πρακτικό, με θέσεις για δύο (στριμωγμένους) επιβάτες, και αρκετό χώρο πίσω τους για τα ψώνια της ημέρας.
Ο ηλεκτροκινητήρας του παράγει 12,5 ίππους και συνδυάζεται με μία μπαταρία ιόντων λιθίου των 9,06 kWh, με την αυτονομία που ανακοινώνει η Toyota να είναι στα 150 χιλιόμετρα. Η ανώτατη ταχύτητά του φθάνει στα μόλις 60 χλμ/ώρα, που είναι όμως υπεραρκετά για αποκλειστικά αστική χρήση.
Το C+pod ξεκίνησε ήδη να πωλείται στην Ιαπωνία με τιμή λίγο πάνω από τα 14.000 ευρώ. Και προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια πρόβλεψη για εξαγωγή και σε άλλες μεγάλες αγορές του κόσμου.
