Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αυτή είναι ίσως η πιο έξυπνη λύση για δημόσια φόρτιση

Καθώς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυξάνονται με πολύ γρήγορους ρυθμούς είναι προφανές ότι χρειάζονται διαρκώς και περισσότερους φορτιστές για να γεμίσουν τις μπαταρίες τους. Κάτι που δεν είναι εύκολο, μιας και η δημιουργία υποδομών φορτιστών είναι ένα παζλ με δύσκολη λύση.

Εδώ έρχεται να προσθέσει την δική της ιδέα η εταιρία Rheinmetall, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο της Άμυνας και βρίσκεται πίσω -μεταξύ άλλων- από την κατασκευή των αρμάτων Leopard.

H συγκεκριμένη εταιρία έρχεται να απαντήσει σε ένα πρόβλημα που υπάρχει σε όλες τις μεγάλες πόλεις, και πολύ περισσότερο τις ελληνικές. Το ότι δηλαδή είναι δύσκολο ο καθένας να έχει έναν χώρο για φόρτιση, ιδίως όσοι δεν έχουν πάρκινγκ και σταθμεύουν τα αυτοκίνητά τους στο δρόμο.

Το να τοποθετήσεις φορτιστές παντού δεν είναι λύση, καθώς απαιτούνται χώροι και η εγκατάστασή τους είναι δύσκολη. Η εταιρία Rheinmetall προτείνει κάτι ιδιαίτερα έξυπνο. Την ενσωμάτωση των καλωδίων και των παροχών μέσα στα πεζοδρόμια.

Με αυτόν τον τρόπο, ο κάθε οδηγός στην θέση που θα παρκάρει θα έχει στην διάθεσή του μία πρίζα για να μπορεί να φορτίζει το αυτοκίνητό του. Και χωρίς να χρειάζεται να βρεθεί σε ειδικούς χώρους φόρτισης ούτε οι υποδομές της εκάστοτε πόλης να αναστατωθούν ώστε να γεμίσουν με τους κλασικούς φορτιστές.

Η πρόταση της Rheinmetall μειώνει στο ελάχιστο την κατάληψη δημόσιου χώρου από τα συστήματα φόρτισης ενώ μπορούν να εξυπηρετηθούν και οι οδηγοί που δεν έχουν δικό τους χώρο στάθμευσης αλλά παρκάρουν ελεύθερα στον δρόμο.

Η πρόταση που έχει καταθέσει η εταιρία μιλά για παροχές των 22 kW AC ρεύματος, οι οποίες μπορούν να ενσωματωθούν στα υπάρχοντα πεζοδρόμια και να λειτουργούν μέσω ενός ανοιχτού πρωτοκόλλου φόρτισης.

Τα πλεονεκτήματα αυτής της ιδέας είναι πολλά και σημαντικά, ιδίως σε χώρες με ποιο τακτοποιημένο δημόσιο χώρο όπου η εφαρμογή της θα είναι πιο εύκολη. Γιατί αν αρχίσουμε να συζητάμε για σκάψιμο των ελληνικών πεζοδρομίων, δεν θα τελειώσουμε ποτέ…

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured