Σύνδεση

AMG

Η Mercedes παρουσίασε τις AMG 53 με το ήπιο υβριδικό σύστημα

Mercedes-AMG CLS 53 4MATIC+Exterieur: Graphitgrau // Exterior: Graphite Grey(Kraftstoffverbrauch kombiniert: 8,4 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 200 g/km)(fuel consumption combined: 8.4 l/100 km; CO2 emissions combined: 200 g/km)

Ξεκινώντας μια διαφορετική προσέγγιση στην ονοματολογία των μοντέλων της (και πιθανόν ένα ενδιάμεσο βήμα πριν την πλήρως ηλεκτρική γκάμα της) η Mercedes παρουσίασε τη νέα σειρά «53» των μοντέλων της, δηλαδή της CLS, της Ε-Class Coupe και Cabriolet.

Mercedes-AMG E 53Exterieur: Obsidianschwarz metallic Interieur: Polsterung Leder Nappa Schwarz/Classicrot //Exterior: Obsidian black metallic

To βασικό στοιχείο των νέων αυτοκινήτων είναι φυσικά ο κινητήρας τους, που συνδυάζει έναν τρίλιτρο twin-turbo με απόδοση 435 ίππους και 520 Nm ροπής ο οποίος συνδυάζεται με ένα mild υβριδικό σύστημα με την ονομασία ΕQ Boost.

To σύστημα αυτό αποτελεί ένα εξελιγμένο τύπο start/stop με δυνατότητα να παρέχει έξτρα ισχύ 21 ίππων και 250 Νm κατά την φάση της εκκίνησης. Παράλληλα δίνει ισχύ σε ένα έξτρα μικρό κομπρέσορα ο οποίος έρχεται υποστηρικτικά στον βασικό υπερτροφοδότη, έτσι ώστε να υπάρχει καλύτερο μοίρασμα της δύναμης από τις χαμηλές στροφές.

Mercedes-AMG CLS 53 4MATIC+Exterieur: Graphitgrau, Motorraum // Exterior: Graphite Grey, engine(Kraftstoffverbrauch kombiniert: 8,4 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 200 g/km)(fuel consumption combined: 8.4 l/100 km; CO2 emissions combined: 200 g/km)

Η συνολική συνδυασμένη ισχύς φθάνει στα 466 άλογα ενώ σύμφωνα με την Mercedes η CLS με αυτόν τον κινητήρα, τετρακίνηση και ένα αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, κάνει το 0-100 σε 4,5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 270 χλμ/ώρα.

Στόχος του συστήματος είναι να μειωθεί η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου (για τα δεδομένα της ιπποδύναμής του) κάτι που σύμφωνα με την Mercedes φέρνει την συγκεκριμένη έκδοση στα 8,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα μέση κατανάλωση. Ο οδηγός έχει στην διάθεσή του πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης ενώ οι εκδόσεις αυτές περιλαμβάνουν αερανάρτηση, διαφορετική ρύθμιση στην κρεμαγέρα καθώς και λίγο πιο αρνητικό κάμπερ και στους δύο άξονες.

Το πρώτο αυτοκίνητο της σειράς θα είναι μία Edition 1 της CLS με τετρακίνηση, και αποκλειστικές λεπτομέρειες όπως ένα νέο διάκοσμο στο σαλόνι, μαύρα δερμάτινα καθίσματα nappa, ειδικό εσωτερικό φωτισμό και πολλά άλλα.

Παναγιώτης Τριτάρης

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”3942″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Επιτέλους! Το Chaos είναι έτοιμο!

Featured

Toyota GR Yaris: Ειδικές εκδόσεις με βαριά ονόματα  

Featured

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda