Σύνδεση

Featured

Αυτές είναι οι νέες extreme Ferrari SF90 XX

Η Ferrari παρουσίασε το πρώτη έκδοση XX της SF90 και ενώ το XX έχει χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν για μοντέλα μόνο για πίστα, αυτή τη φορά θα μπορεί να κυκλοφορεί στους δρόμους με δύο εκδόσεις, τις SF90 XX Stradale και Spider.

Οι εκδόσεις αυτές ξεχωρίζουν από τη μεγάλη πίσω αεροτομή, ένα χαρακτηριστικό που δεν έχει εμφανιστεί σε αυτοκίνητα δρόμου της Ferrari από την F50 το 1995.

Οι δύο XX προσφέρουν σημαντικές αυξήσεις στην κάθετη δύναμη, δημιουργώντας συνολικά 530 κιλά στα 240 χλμ./ ώρα χάρη σε διάφορες αεροδυναμικές βελτιώσεις.

Εκτός από τις αεροδυναμικές τροποποιήσεις, η SF90 XX διαθέτει μια μοναδική εμφάνιση. Οι προβολείς είναι πιο στενοί, το πίσω μέρος είναι επιμηκυμένο και τα πίσω φώτα έχουν αντικατασταθεί  από μια φωτεινή μπάρα.

Παρόλο που η κάθετη δύναμη έχει αυξηθεί σημαντικά, η μείωση του βάρους είναι ελάχιστη, μόνο κατά 10 κιλά σε σχέση με την κανονική SF90 Stradale.

Το plug-in υβριδικό σύστημα πρόωσης με τον V8 των 4,0 λίτρων και τους τρεις ηλεκτροκινητήρες έχει υποστεί αναβαθμίσεις, με αποτέλεσμα την αύξηση κατά 30 ίππους, φθάνοντας τους 1.030.

Ο V8 έχει αρκετές βελτιώσεις για καλύτερη καύση και υψηλότερη απόδοση, ενώ οι ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν εδώ συνδυαστικά 230 ίππους από 220 στη στάνταρ SF90 Stradale.  

Όσον αφορά τις επιδόσεις, η SF90 XX μπορεί να επιταχύνει από τα 0 έως τα 100 χλμ./ ώρα σε 2,3 δευτερόλεπτα, σε σύγκριση με τα 2,5 δευτερόλεπτα της κανονικής SF90.

Η τελική ταχύτητα είναι 320 χλμ./ ώρα, ενώ η Spider, που ζυγίζει 100 κιλά περισσότερα, χρειάζεται 6,7 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 200 χλμ./ ώρα.

Είναι δηλαδή ελαφρώς πιο αργή από την XX Stradale, ενώ και οι δύο εκδόσεις έχουν την ίδια μπαταρία των 7,9 kWh με την κανονική SF και αυτονομία 25 χιλιομέτρων.

Η τιμή της SF90 XX Stradale ορίζεται στα 770.000 ευρώ ενώ η Spider κοστίζει 850.000. Περιττό πάντως να πούμε ότι αυτές οι πολύ σπέσιαλ Ferrari έχουν ήδη εξαντληθεί.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured