Σύνδεση

Featured

ΠΟΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ;

Το όριο απαλλαγής από τα τέλη κυκλοφορίας κατέβηκε από τα 100 γραμμάρια CO2 το χιλιόμετρο στα 90, τιμή αυστηρή με τα τρέχοντα δεδομένα. Και όμως υπάρχουν μοντέλα, και μάλιστα όχι μόνο υβριδικά ή ηλεκτρικά, που κυμαίνονται κάτω από αυτή και εξακολουθούν να απαλλάσσονται από τα τέλη.

Τα μοντέλα αυτά είναι τα εξής:

Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM-2 90 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Audi A1 1.4 TDI ultra γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Audi A3 1.6 TDI ultra 89 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Audi A3 g-tron 1.4 TFSI 89 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Citroen C1 e-VTI Airdream 88 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Citroen C3 1.4 e-HDi 87 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Citroen C3 1.6 e-HDi 90 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Citroen C4 1.6 BlueHDi 86 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 87 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

DS 3 1.6 BlueHDi 87 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Fiat Panda 0.9 TwinAir Natural Power 86 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Fiat Punto 1.3 MultiJet 90 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Ford Fiesta 1.5 diesel ECOnetic 82 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Ford Fiesta 1.6 diesel ECOnetic 87 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Lexus CT 200h 82 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Mercedes A 180d BlueEFFICIENCY 89 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Mercedes C 350e 48- 54 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

MINI One D 89 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Opel Corsa 1.3 CDTi 82 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Peugeot 208 e-HDi 87 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Renault Clio 1.5 dCi 85 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Renault Megane 1.5 Energy dCi 90 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Seat Ibiza 1.4 TDI 75 PS Ecomotive 88 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Seat Leon 1.6 TDI 110 PS Ecomotive 89 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Skoda Fabia 1.4 TDI 90 PS 88 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Toyota Yaris 1.5 Hybrid 75 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Toyota Auris 1.8 Hybrid 79 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid 81 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Toyota Corolla 1.4 diesel 89 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Toyota Prius 89 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Volkswagen eco up! 1.0 68 PS 79 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Volkswagen Polo 1.4 TDI 90 PS 88 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Volkswagen Polo 1.4 TDI BlueMotion 82 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Volkswagen Golf 1.6 TDI BlueMotion 89 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Volvo V40 1.6 D2 88 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Volvo V60 Hybrid 48 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup