Σύνδεση

Audi

AUDI SQ5: ΜΕ 354 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ 0-100 ΣΕ 5,1 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ! (ΒΙΝΤΕΟ)

Μετά την παρουσίαση το φθινόπωρο στην έκθεση στο Παρίσι της δεύτερης γενιάς του Q5 η γκάμα του μοντέλου σιγά-σιγά αρχίζει να επεκτείνεται, κυρίως προς τα πάνω και προς την σπορ κατεύθυνση που τόσο περιμένουν οι φίλοι της εταιρίας.

Μια πρώτη γεύση για το που μπορεί να φθάσει το νέο SUV της εταιρίας μας έρχεται από το SQ5 που παρουσιάστηκε σήμερα επίσημα στο Ντιτρόιτ. Πρόκειται για την πιο σπορ εκδοχή του μοντέλου -μέχρι στιγμής- η οποία χρησιμοποιεί τον τρίλιτρο TFSi V6 κινητήρα ο οποίος αποδίδει 354 ίππους και 500 Νm ροπής μεταξύ 1.370 και 4.500 σ.α.λ.

O βελτιωμένος κινητήρας που είναι και ελαφρύτερος κατά 14 κιλά από τον προηγούμενο  είναι και ιδιαίτερα οικονομικός, αφού η Audi παρουσιάζει  8,3 λίτρα/100 χλμ. μέση κατανάλωση και 189 γρ./χλμ. σε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. 

audi-sq5-3

Στην περίπτωση του SQ5 συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, και στάνταρ την τετρακίνηση. Οι ιδιοκτήτες έχουν απλά την δυνατότητα να επιλέξουν μια πιο σπορ ρύθμιση του πίσω διαφορικού έτσι ώστε το αυτοκίνητο να αποκτήσει πιο ενδιαφέροντα δυναμικά χαρακτηριστικά. Όσο για τις επιδόσεις, το 0-100 γίνεται σε μόλις 5,1 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φθάνει περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.

Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη, η εμπρός ανάρτηση έχει επανασχεδιαστεί έτσι ώστε να γίνει πιο άμεσο και ακριβές το τιμόνι. Ενώ για πρώτη φορά σε ένα SQ5 η Audi προσφέρει την ρυθμιζόμενη αερανάρτησή της, η οποία μειώνει το ύψος κατά 30 χιλιοστά ανάλογα τις επιθυμίες και τον δρόμο στον οποίο κινείται το αυτοκίνητο. Τα ελαστικά είναι 255/45 σε 20άρες ζάντες ενώ υπάρχει και επιλογή σε διάσταση ζάντας 21 ιντσών.

audi-sq5-11

Στις επιλογές που συνήθως δίνει η εταιρία στο πρόγραμμα “Drive Select” υπάρχουν δύο ακόμα, η “Αllroad” και η “Lift/Offroad” για τις εκτός δρόμου μετακινήσεις. Σε ότι αφορά την εξωτερική εμφάνιση υπάρχουν όλα τα στοιχεία που συναντάμε σε μοντέλα με τα χαρακτηριστικά S, όπως η γκρι γρίλια στην μάσκα (την οποία η Audi αποκαλεί “Singleframe” και έχει διπλές οριζόντιες φάσες), αλουμινένιες επενδύσεις στους καθρέπτες και μία αεροτομή πίσω.

Το σαλόνι έχει πιο σπορ καθίσματα από την υπόλοιπη γκάμα, τιμόνι με επίπεδη την στεφάνη στο κάτω μέρος, και αλουμινένιες επενδύσεις σε αρκετά σημεία (όπως τον λεβιέ ταχυτήτων). Υπάρχει επίσης διαθέσιμο το ΜΜΙ της Audi τελευταίας γενιάς το οποίο εκτός των άλλων περιλαμβάνει στάνταρ τα Android Auto και Apple CarPlay. Παράλληλα υπάρχουν και όλα τα συστήματα για την άνεση και την ασφάλεια των επιβατών, μεταξύ των οποίων και το adaptive cruise control με δυνατότητα πλέον stop and go.

Το ισχυρότερο μέχρι στιγμής Q5 νέας γενιάς –γιατί όλοι υποπτευόμαστε τι θα επακολουθήσει σε κάποια έκθεση μέσα στο έτος– θα ξεκινήσει να πωλείται στις ευρωπαϊκές αγορές μέσα στην άνοιξη.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup