Σύνδεση

Audi

AUDI Q5: ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ, ΠΟΛΥΤΕΛΕΣΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ

Σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό πεδίο που δημιουργούν αντίπαλοι όπως η Mercedes-Benz GLC, το Volvo XC60 και η BMW X3, η Audi δεν θα μπορούσε να της φύγει το παιχνίδι μέσα από τα χέρια. Η δεύτερη γενιά του Q5 που παρουσιάστηκε σήμερα στο Παρίσι έχει ως στόχο σύμφωνα με την Audi την δημιουργία ενός ακόμα πιο premium οχήματος, με δάνεια από το μεγαλύτερο Q7 και με “ενημέρωση” σε όλες τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις που έχει ενσωματώσει στο μεταξύ η εταιρία.

Σχεδιαστικά κινείται στα χνάρια του μεγαλύτερου αδελφού, χωρίς εκπλήξεις και δραματικές αλλαγές. Όπως και να έχει όμως πρόκειται για ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο, με την εμφατική μάσκα και τους δυναμικούς προβολείς να δίνουν τον τόνο (και να θυμίζουν και λίγο από το Α4). Αίσθηση Α4 παίρνει κανείς από την εικόνα του ταμπλό με το γνωστό «virtual cockpit» και τον ψηφιακό πίνακα 12,3 ιντσών να αποτελεί προαιρετικό στοιχείο εξοπλισμού, όπως και η μεγάλη κεντρική οθόνη των 8,3 ιντσών (στάνταρ η μικρότερη των 7 ιντσών).

Σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο υπάρχει μείωση του απόβαρου έως και 100 κιλά, χάρη στη νέα πλατφόρμα MQB (που χρησιμοποιείται από το Α4 έως το Q7). Από πλευράς διαστάσεων το νέο Q7 φτάνει τα 4,66 μέτρα σε μήκος, τα 1,89 σε πλάτος και τα 1,66 σε ύψος, ενώ το αμάξωμα έχει εξαιρετικό αεροδυναμικό συντελεστή για την κατηγορία (Cd: 0,30). Το μεταξόνιο των 2,82 μέτρων διασφαλίζει πιο άνετους και μεγάλους χώρους για τους επιβάτες, ενώ ενδεικτικά το πορτμπαγκάζ έχει αυξηθεί έως τα 610 λίτρα (550, όταν η πίσω σειρά καθισμάτων είναι συρμένη προς τα πίσω).

Αρχικά, η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει πέντε εκδόσεις εκ των οποίων η μία είναι βενζίνης, η 2.0 TFSI με 252 ίππους. O δίλιτρος TDI πετρελαιοκινητήρας θα διατεθεί σε τρεις εκδόσεις (με 150, 163 και 190 ίππους), ενώ η top-diesel θα είναι η τρίλιτρη V6 με τα 286 άλογα και τα 620 Nm ροπής. Ανάλογα με την έκδοση υπάρχει μηχανικό 6άρι κιβώτιο ή αυτόματο S tronic με 7 σχέσεις, ενώ η έκδοση 3.0 V6 TDI έχει αυτόματο 8άρι. Όλες οι εκδόσεις είναι στάνταρ τετρακίνητες με το γνωστό σύστημα Quattro, ενώ αργότερα αναμένεται να δούμε την υβριδική plug-in έκδοση, τις πανίσχυρες SQ5 και RS Q5, καθώς και για πρώτη φορά μία entry level στα 1.400 κ.εκ.!

Με το νέο Q5 η Audi έρχεται με μια σειρά σοφώς επιλογών να δημιουργήσει ένα πιο premium όχημα, με εντυπωσιακό παρουσιαστικό, εξαιρετική ποιότητα και απόλυτη προσήλωση στην λειτουργικότητα και την τεχνολογία. Μια συνταγή που έχει πετύχει τόσες φορές στο παρελθόν, και που όπως όλα δείχνουν θα πετύχει και άλλη μια φορά…

Παναγιώτης Τριτάρης

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Δείτε το πιο γρήγορο τρακτέρ στο… Nürburgring (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

To Space Star της Mitsubishi είναι μια τίμια πρόταση (Video δοκιμή)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup