Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Το Aspark Owl των 2.012 ίππων θέλει 1,69 δεύτερα για το 0-96 χλμ./ ώρα

Μετά από χρόνια προετοιμασιών και διαρροών, το ιαπωνικό ηλεκτρικό hyper car Αspark Owl είναι τελικά πραγματικότητα. Και θέλει να έχει τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο, καθώς τα 0-96 χλμ./ ώρα είναι για αυτό υπόθεση μόλις 1,69 δευτερολέπτων.

Για επιτευχθεί αυτή η τιμή χρησιμοποιεί τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες τα οποία αποδίδουν συνολικά 2.012 ίππους και 2.000 Nm ροπής! Η μπαταρία του είναι των 64 kWh με την αυτονομία να βρίσκεται στα πολύ αισιόδοξα 450 χιλιόμετρα -που φυσικά είναι επιστημονική φαντασία αν κάποιος το οδηγεί με ταχύτητες κοντά στην τελική του που φτάνει τα 400 χλμ./ ώρα. Τα 300 χλμ./ ώρα έρχονται πάντως σε μόλις 10,6 δεύτερα, ενώ πολύ σύντομα θα υπάρξει και έκδοση με μεγαλύτερη μπαταρία.

Το εντυπωσιακό αμάξωμα του Owl είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα, εκτός από ένα ατσάλινο πλαίσιο στην οροφή για επιπλέον αντοχή. Το ύψος του είναι μόλις 99 εκατοστά, και το πλαίσιό του είναι ένα μονοκόκ, φυσικά από ανθρακόνημα, που ζυγίζει 120 κιλά.

Η ανάρτηση αποτελείται είναι με διπλά ψαλίδια και στους δύο άξονες σε συνδυασμό με υδραυλικά αμορτισέρ, που μπορούν να μεταβάλλουν την απόσταση από το έδαφος (από τα 80 στα 160 χιλιοστά). Τα φρένα είναι κεραμικά με 10πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω.

Η εταιρεία θα κατασκευάσει μόνο 50 κομμάτια με την τιμή να βρίσκεται στα 2,9 εκατομμύρια ευρώ για κάθε ένα από αυτά. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν στο δεύτερο μισό του 2020.

[ngg src=”galleries” ids=”4955″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota