Σύνδεση

Peugeot

Γιατί πρέπει στην Ελλάδα να υπάρχει απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων;

Ο στόλος των αυτοκινήτων στην Ελλάδα είναι υπερβολικά γηρασμένος. Λύση η ιδιωτική πρωτοβουλία στην απόσυρση.

Το έχετε διαπιστώσει και εσείς καθώς κινείστε στους ελληνικούς δρόμους, το επιβεβαιώνουν με εμφατικό μάλιστα τρόπο τα επίσημα νούμερα και στοιχεία: ο στόλος των αυτοκινήτων στη χώρα μας, τα αυτοκίνητα με τα οποία κυκλοφορούν οι Έλληνες πολίτες και οι μόνιμοι κάτοικοι της Ελλάδας είναι εξαιρετικά γηρασμένα. Τόσο πολύ που η χώρα μας κατατάσσεται στην 4η θέση. Φυσικά από το τέλος της πανευρωπαϊκής κατάταξης αφού το 69% του συνόλου των 5,1 εκατομμυρίων αυτοκινήτων που είναι ταξινομημένα έχουν ηλικία μεγαλύτερη των 10 ετών και ένα πολύ σημαντικό ποσοστό πάνω και από τα 15 έτη.

Αν αναλογιστεί κανείς όλα όσα έχουν συμβεί στην αυτοκινητοβιομηχανία τα τελευταία 15 χρόνια, δεν μπορεί παρά να καταλήξει στο συμπέρασμα πως στους Έλληνες, οι οποίοι παρά τις προκαταλήψεις και τα στερεότυπα και με βάση τα επίσημα νούμερα είναι από τους πλέον σκληρά εργαζόμενους Ευρωπαίους, αξίζει σίγουρα ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Κατά συνέπεια ένα πιο ασφαλές, πιο οικονομικό, πιο καθαρό, πιο άνετο και πιο καλά εξοπλισμένο αυτοκίνητο σε σχέση με αυτά που οδηγούν.  

Αρνητικός παράγοντας στη σκέψη αντικατάστασης ενός παλιού αυτοκινήτου είναι φυσικά η πολύ χαμηλή ή ακόμα και μηδενική αξία του, που δεν μειώνει ουσιαστικά το χρηματικό ποσό που απαιτείται συνολικά για την απόκτηση ενός καινούργιου.

Κατά καιρούς το κράτος έδινε κίνητρα για την ανανέωση του στόλου των αυτοκινήτων. Κίνητρα με την μορφή της απόσυρσης, στην τελευταία εκδοχή της οποίας επέφερε αρχικά κάποιο σεβαστό όφελος, το οποίο στην πορεία μειώθηκε στο μισό οπότε και εκφυλίστηκε για να καταργηθεί αμέσως μετά πλήρως.

Όσοι δεν είχαν προλάβει να δώσουν τα παλιά αυτοκίνητά τους ή όσοι τα είδαν στο μεσοδιάστημα που μεσολάβησε να γίνονται ώριμα προς απόσυρση είναι πλέον εγκλωβισμένοι, καθώς από την πλευρά του κράτους δεν προβλέπεται, τουλάχιστον για το άμεσο μέλλον η επαναφορά του συγκεκριμένου μέτρου.

Αυτό το υπαρκτό κενό έρχεται να το καλύψει η πρωτοβουλία εισαγωγικών εταιρειών αυτοκινήτων, όπως αυτή της Peugeot. Η οποία δίνει τη δυνατότητα της απόσυρσης ενός παλιού οχήματος σε συνδυασμό με τη απόκτηση ενός από τα σύγχρονα μοντέλα της γκάμας της, που καλύπτουν κάθε απαίτηση και κάθε ανάγκη. Μάλιστα για όσα παλιά αυτοκίνητα έχουν ουσιαστικά μηδενική αξία η Peugeot αναλαμβάνει να ολοκληρώσει και τη διαδικασία απόσυρσης και οριστικής διαγραφής, απαλλάσσοντας τους ιδιοκτήτες από μια ακόμα ταλαιπωρία.

Φυσικά η απόκτηση ενός καινούργιου αυτοκινήτου επηρεάζει θετικά και τον καθημερινό οικογενειακό προϋπολογισμό σε ότι αφορά το κόστος χρήσης. Και αυτό όχι μόνο γιατί τα σύγχρονα μοντέλα της Peugeot είναι ιδιαίτερα οικονομικά -αυτός είναι μεταξύ άλλων και ο λόγος που οι κινητήρες τους έχουν βραβευτεί πολλές φορές με τον επίζηλο τίτλο του «Κινητήρα της Χρονιάς» (Engine of the Year)- έχουν σχεδόν μηδενικά έξοδα συντήρησης για τα πρώτα χρόνια, πολλά από αυτά δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και φυσικά κυκλοφορούν ελεύθερα στο δακτύλιο, κάτι που λύνει κυριολεκτικά τα χέρια για κάποιον που το έχει ανάγκη.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.peugeot.gr.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup