Σύνδεση

BMW

AΠΕΙΛΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ BMW ΑΠΟ ΤΟΝ DONALD TRUMP

O νέος “πλανητάρχης” (από τις 20 Ιανουαρίου που αναλαμβάνει τα καθήκοντά του) φαίνεται αποφασισμένος να συνεχίσει τον πόλεμο που έχει ανοίξει με τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ιδίως εκείνες που έχουν τα εργοστάσιά τους στο Μεξικό.

Αφού πρώτα τα “έψαλε” στις Ford, Toyota και General Μotors, απειλώντας τους με πρόστιμα στα σύνορα, τώρα ήρθε και η σειρά της BMW. Όπως δήλωσε σε συνέντευξή του στην Γερμανική Bild, είναι αποφασισμένος να επιβάλει φόρο που θα φθάνει το 35% στα αυτοκίνητα της BMW που θα κατασκευάζει η εταιρία στο νέο εργοστάσιο που ετοιμάζει στο Μεξικό.

BMW-TRUMP-2

Το νέο αυτό εργοστάσιο που αποτελεί μία επένδυση της τάξης του 1 δισ. δολαρίων βρίσκεται στην περιοχή του San Luis Potosi και θα είναι σε θέση να παράγει 150.000 μονάδες ετησίως. Όπως έχει ανακοινώσει η γερμανική εταιρία εκεί θα η νέα γενιά της σειράς 3 που θα ξεκινήσει το 2019, ενώ σύμφωνα με τις προδιαγραφές του θα είναι το πιο σύγχρονο εργοστάσιο της BMW σε όλο τον κόσμο, κάνοντας χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και με εξαιρετικά μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Μάλιστα για την ηλεκτροδότηση του εργοστασίου έχει δημιουργηθεί ένα τεράστιο φωτοβολταϊκό πάρκο, ενώ εξελιγμένο είναι και το τμήμα βαφής της εγκατάστασης, με τα λιγότερα απόβλητα από οποιοδήποτε άλλο εργοστάσιο της εταιρίας.

Στην συνέντευξή του ο Tramp με την γνωστή “απλοϊκή” λογική που αντιμετωπίζει τα πράγματα, παρατήρησε ότι ενώ οι Αμερικανοί αγοράζουν γερμανικά αυτοκίνητα το ίδιο δεν συμβαίνει και ανάποδα, κάτι που -κατά την άποψή του- αποτελεί πρόβλημα και πρέπει να διορθωθεί, επικρίνοντας τις εμπορικές σχέσεις μεταξύ των ευρωπαϊκών και των αμερικανικών αυτοκινητοβιομηχανιών.

Από την πλευρά της η BMW προσπαθώντας να διατηρήσει τους τόνους χαμηλά σημείωσε μέσω εκπροσώπου της ότι η εταιρία έχει ήδη μεγάλες εγκαταστάσεις παραγωγής μέσα στις ΗΠΑ, στις οποίες απασχολούνται με τον έναν ή τον άλλο τρόπο πάνω από 70.000 εργαζόμενοι. Σε κάθε περίπτωση πάντως, όλα δείχνουν ότι ο Trump θα είναι ένας ιδιαίτερα αστάθμητος παράγοντας για κάθε είδους δραστηριότητα σε όλο τον πλανήτη (οικονομική και όχι μόνο), με τις μη αμερικάνικες εταιρίες αυτοκινήτου να περιμένουν να δουν αν όλα αυτά που ακούγονται τις τελευταίες ημέρες είναι προς εσωτερική κατανάλωση ή αν όντως ο Trump θα κάνει πραγματικότητα τις απειλές του.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup