Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Απαισιόδοξες οι προβλέψεις για τα ηλεκτρικά

Παρά το ενθαρρυντικό αρχικό ξεκίνημα των ηλεκτρικών στις αγορές της Ευρώπης, έχει αρχίσει ήδη να παρουσιάζεται μία μείωση στην ζήτηση, η οποία προκαλεί μεγάλο προβληματισμό.

Η Γερμανία αντιμετωπίζει δυσκολίες στο να επιτύχει τον φιλόδοξο στόχο των 15 εκατομμυρίων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στους δρόμους έως το 2030, με αναλυτές να υπογραμμίζουν την ανάγκη για περαιτέρω επιδοτήσεις για την επίτευξη αυτού του στόχου.

Η μείωση των κυβερνητικών μέτρων ενίσχυσης στην Ευρώπη και οι αυστηρότερες προϋποθέσεις στις ΗΠΑ έχουν συμβάλει στη μείωση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα.

Παρά την αύξηση των πωλήσεων EV τα προηγούμενα χρόνια, το ανώτερο τμήμα της αγοράς στη Γερμανία πλησιάζει στον κορεσμό και το κατώτερο τμήμα δεν προσφέρει επαρκείς προσφορές στην περιοχή των 25.000 ευρώ.

Η κατάργηση των επιδοτήσεων τον Δεκέμβριο του 2022 έχει οδηγήσει σε προβλεπόμενη πτώση των πωλήσεων EV στη Γερμανία κατά 14% φέτος, σηματοδοτώντας την πρώτη πτώση από το 2016.

Οι προκλήσεις επεκτείνονται πέρα από τη ζήτηση των καταναλωτών, με την υποδομή να παραμένει ένα κρίσιμο εμπόδιο. Η Γερμανία υστερεί στην ανάπτυξη σταθμών φόρτισης, με μόνο περίπου 105.000 λειτουργικούς δημόσιους σταθμούς φόρτισης από τον Σεπτέμβριο του 2022, πολύ μακριά από τον στόχο των ενός εκατομμυρίου έως το 2030.

Η συζήτηση σχετικά με το ποιος θα πρέπει να χρηματοδοτήσει την επέκταση των υποδομών φόρτισης παραμένει άλυτη, ενώ οι αυξανόμενες τιμές της ηλεκτρικής ενέργειας και η έλλειψη σαφούς μοντέλου χρηματοδότησης προσθέτουν νέες προκλήσεις.

Καθώς ο δρόμος για την ευρεία υιοθέτηση των ηλεκτρικών φαίνεται να είναι πιο μακρύς από ότι αρχικά υπολογιζόταν, οι οδηγοί ενδέχεται να επιλέξουν να διατηρήσουν τα συμβατικά τους οχήματα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, προκαλώντας ακόμα μεγαλύτερη αναστάτωση στις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz