Σύνδεση

Citroen

ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ DS3 ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΜΑΡΚΑΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ DS ΤΗΣ CITROEN

Την ανανεωμένη εκδοχή του μικρότερου μοντέλου της γκάμας της παρουσίασε η DS, η μάρκα πολυτελείας της Citroen, η οποία αυτονομήθηκε. Έτσι είναι απόλυτα λογικό και αναμενόμενο να γίνεται προσπάθεια ακόμα μεγαλύτερης διαφοροποίησης από τα Citroen και το πρώτο δείγμα γραφής είναι βέβαια το ανανεωμένο DS3, που θα δώσει το παρόν και στη Γενεύη.

Με διαφοροποιημένη μάσκα, η οποία πέρα από όλα τα άλλα θα έχει πλέον και ένα χρωμιωμένο περίγραμμα. Καινούργιος είναι και ο εμπρός προφυλακτήρας, οι προβολείς είναι LED, ενώ έχει μεγαλώσει και το λογότυπο της καινούριας πια μάρκας. Παράλληλα οι σχεδιαστές της DS έχουν δώσει ιδιαίτερα μεγάλη έμφαση στις δυνατότητες προσωποποίησης του μικρού τους μοντέλου, με αποτέλεσμα να είναι διαθέσιμες συνολικά 78 αποχρώσεις για το αμάξωμα.

DS3-FACELIFT-2016-15

Στο εσωτερικό έχει αναβαθμιστεί το σύστημα infotainment, που πλέον διαθέτει και δυνατότητες σύνδεσης smartphones, είτε μέσω MirrorLink, είτε μέσω Apple Car Play, ενώ ενδιαφέρον είναι πως παρά τις διευρυμένες δυνατότητές του ο αριθμός των μπουτόν έχει μειωθεί κατά 20. Επιπρόσθετα ο εξοπλισμός του ανανεωμένου DS3 μπορεί να περιλαμβάνει κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης μπροστά και πίσω, ένα ηλεκτρονικό σύστημα υποβοήθησης φρεναρίσματος και ένα υποβοήθησης εκκίνησης στην ανηφόρα.

DS3-FACELIFT-2016-13

Η γκάμα των κινητήρων, η οποία ξεκινά από τα 1.200 κυβικά κατανεμημένα σε 3 κυλίνδρους και τους 82 ίππους διευρύνθηκε από μια έκδοση 1.2Τ (βενζίνης) με 130 άλογα και 230 Nm, καθώς και από την Performance η οποία κινείται από το γνωστό turbo των 1.600 κυβικών του ομίλου PSA που για την περίσταση αποδίδει 208 άλογα και 300 Nm. Οπτικά η Performance ξεχωρίζει με τα πιο φαρδιά μετατρόχιά της (μπροστά κατά 26 χιλιοστά, πίσω κατά 14) και τη μικρότερη κατά 15 χιλιοστά απόστασή της από το έδαφος. Παράλληλα διαθέτει και πιο πολυτελές εσωτερικό με επενδύσεις από αλκαντάρα, τα φρένα της έχουν αναβαθμιστεί, το κιβώτιο είναι 6άρι χειροκίνητο, ενώ στα εξτρά περιλαμβάνεται μπλοκέ διαφορικό.

Με επιπλέον χρέωση είναι διαθέσιμο, για τις πιο απλές εκδόσεις και ένα βελτιωμένο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ όλες οι διαφοροποιήσεις που συνοδεύουν την ανανέωση του DS3 αφορούν και την ανοιχτή του εκδοχή.

Γιάννης Σκουφής 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup