Σύνδεση

Featured

Αυτό είναι το ανανεωμένο VW Tiguan

Ώρα ανανέωσης για το πιο δημοφιλές σύγχρονο VW, το Tiguan -πέρυσι κατασκευαζόταν ένα κάθε 35 δευτερόλεπτα, συνολικά 910.926 μονάδες- που στη δεύτερη γενιά του έχει συμπληρώσει πέντε χρόνια παρουσίας.

Αισθητικά το ανανεωμένο Tiguan διακρίνεται από τους πιο στενούς προβολείς του που είναι ανάλογοι με αυτούς τους Golf. Από κει και πέρα στο νέο στυλ έχουν προσαρμοστεί τόσο τα φτερά όσο και το καπό που είναι πλέον πιο ψηλό, ενώ η μάσκα έχει αποκτήσει κάποια καμπυλότητα.

Οι προβολείς είναι Matrix-LED στις πιο πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις Elegance και R-Line -η εισαγωγική δεν έχει κάποια ονομασία, ενώ από πάνω της υπάρχει η Life- ενώ η R-Line διαφοροποιείται γενικά οπτικά.

Στο εσωτερικό έχουν χρησιμοποιηθεί και εδώ οι συρόμενοι διακόπτες που παρουσιάστηκαν  για πρώτη φορά στο Golf, ενώ καινούργιο είναι και το τιμόνι με επιφάνειες αφής. Ο πίνακας οργάνων στις κορυφαίες εκδόσεις εξοπλισμού είναι ψηφιακός και η οθόνη του συστήματος infotainment, που έχει προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, έχει διαγώνιο 10,0 ιντσών. Διαθέσιμο είναι μεταξύ άλλων και το σύστημα ημι- αυτόνομης οδήγησης Travel Assist που είναι ενεργό μέχρι και τα 210 χλμ./ ώρα.

Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης ξεκινά με τις δύο εκδόσεις του 1.5 TFSI με τους 130 και τους 150 ίππους, ενώ υπάρχει ο 2.0 TSI με τους 230, καθώς και κορυφαία έκδοση Tiguan R με 320 ίππους, τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Εδώ είναι στάνταρ και η ενεργή ανάρτηση ACC που είναι χαμηλωμένη κατά 10 χιλιοστά, οι απολήξεις είναι τέσσερις και προαιρετικά διατίθεται και εξάτμιση Acrapovic. Η διαθέσιμη ροπή εκτός από τους δύο άξονες κατανέμεται και μεταξύ των δύο πίσω τροχών μέσω Torque Vectoring. Ενδιαφέρουσα δυνατότητα είναι η άμεση επιλογή του προγράμματος R μέσω μπουτόν στο τιμόνι.

Καινούργια είναι η plug-in υβριδική έκδοση του Tiguan, με το γνωστό σύστημα πρόωσης του ομίλου Volkswagen (1.4 TSI, ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία 13,0 KWh) που εδώ αποδίδει συνδυαστικά 245 ίππους και μπορεί να καλύψει καθαρά ηλεκτρικά μέχρι και 50 χιλιόμετρα με ταχύτητα έως και 130 χλμ./ ώρα. Η plug-in υβριδική έκδοση δεν είναι διαθέσιμη για το επιμηκυμένο Allspace.

Οι διαθέσιμοι πετρελαιοκινητήρες είναι δύο TDI με 2.000 κυβικά και Twin Dosing (διπλό ψεκασμό AdBlue) και απόδοση 150 και 190 ίππων.

[ngg src=”galleries” ids=”5277″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured