Σύνδεση

Nissan

BODYBUILDING ΓΙΑ TO NISSAN JUKE NISMO RS

Το κορυφαίο Juke, το Nismo RS, δεν ήταν δυνατόν να μην ακολουθήσει τις τελευταίες αλλαγές στο μικρό crossover της Nissan. Έτσι λοιπόν προσαρμόζεται αισθητικά με τα πιο ταπεινά, αλλά η μεγαλύτερη διαφορά κρύβεται και σε αυτό κάτω από το καπό.

Όχι, δεν άλλαξε ο κινητήρας turbo του των 1.600 κυβικών. Απλά έγινε ακόμα πιο δυνατός, πηγαίνοντας από τα 200 άλογα στα 218, ενώ με τον τρόπο αυτό εναρμονίζεται με την αμερικάνικη εκδοχή του μοντέλου.

Στις προσθιοκίνητες εκδοχές με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων η ροπή φτάνει πλέον αισίως τα 280 Nm (+30), ενώ αντίθετα στα τετρακίνητα με το τύπου CVT αυτόματο X-Tronic με τις 8 σχέσεις και τα paddles στο τιμόνι παραμένει στα 250.

Οι επιπλέον αλλαγές στο Nissan Juke Nismo RS αφορούν δομικές βελτιώσεις του αμαξώματος που πλέον είναι ακόμα πιο άκαμπτο, διαφοροποιήσεις στις αναρτήσεις, ενισχυμένα φρένα και μια τροποποιημένη εξάτμιση με πιο ελκυστικό ηχόχρωμα.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Ετοιμάζεται νέο ηλεκτρικό Dacia με τιμή κάτω από 18.000 ευρώ

Dacia

Εντυπωσιάζει η νέα γενιά των ηλεκτρικών BMW

BMW

Γιατί το ηλεκτρικό των Sony-Honda χάνει την λάμψη του;

Honda

Καθυστερεί η παραγωγή του ηλεκτρικού Mini στην Αγγλία

MINI