Ώρα για ανανέωση για το HR-V, το πιο μικρό SUV της Honda, που αποκτά τη νέα μάσκα της εταιρείας. Έτσι ο συνδυασμός μαύρου και ασημένιου πάνω από της γρίλιες είναι πλέον παρελθόν, μιας και πλέον στη θέση της υπάρχει μια πιο εμφατική και φαρδιά χρωμιωμένη μπάρα. Αλλαγές υπάρχουν και στους προβολείς με τα καινούργιας σχεδίασης LED φώτα ημέρας, ενώ η εικόνα ολοκληρώνεται με τον ελαφρώς τροποποιημένο προφυλακτήρας με τους στρογγυλούς προβολείς.
Περισσότερο χρώμιο υπάρχει και πίσω -και στην απόληξη της εξάτμισης στις πιο πλούσιες και βέβαια και πιο ακριβές εκδόσεις. Σε αυτές τόσο τα πίσω φώτα όσο και οι προβολείς είναι LED.
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4263″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]
Στο εσωτερικό οι πιο σημαντικές αλλαγές είναι τα καινούργια καθίσματα με το νέο αφρώδες που είναι πιο αναπαυτικά και στηρίζουν και καλύτερα το σώμα, καθώς και η βελτίωση της ηχομόνωσης. Η οποία μειώνει το επίπεδο θορύβου και αυξάνει τον πολιτισμένο χαρακτήρα, ο οποίος ενισχύεται ακόμα πιο πολύ από το Active Noise Cancellation System. Το ενεργό αυτό σύστημα μείωσης θορύβου ελέγχει με τη βοήθεια δύο μικροφώνων συνεχώς το εσωτερικό ως προς αυτόν τον τομέα και με κατάλληλα ακουστικές εκπομπές εξουδετερώνει τυχόν χαμηλές συχνότητες που εμφανίζονται.
Από πλευράς κινητήρων ο i-VTEC των 1.500 κυβικών και των 130 ίππων συνεχίζει με κάποιες αλλαγές προκειμένου να μειωθούν κατανάλωση και εκπομπές ρύπων, ενώ στην πορεία -συγκεκριμένα από την ερχόμενη άνοιξη- θα προστεθεί στη γκάμα και ο 1.5 VTEC Turbo που γνωρίζουμε από το Civic.
Οι πωλήσεις του ανανεωμένου Honda HR-V θα ξεκινήσουν εκτός απροόπτου από τον Οκτώβριο και μετά.
Γιάννης Σκουφής