Προγραμματισμένη ανανέωση για το muscle ή για το pony car -εξαρτάται από ποια πλευρά το βλέπει κανείς- της Chevrolet, του Camaro. Που στην τελευταία εκδοχή του διακρίνεται από μια νέα, πιο χαρακτηριστική μάσκα, η οποία σε συνδυασμό με τους νέους προβολείς -καινούργια είναι και τα πίσω φώτα- και τους μεγαλύτερους αεραγωγούς του εξασφαλίζουν και μια πιο επιθετική εικόνα.
Ενδιαφέρον είναι πως δεν έχει αλλάξει μόνο το μέγεθος αλλά και η τοποθέτηση των αεραγωγών, προκειμένου να αυξάνεται η ροή αέρα προς τον κινητήρα. Αυτό είναι κάτι που η Chevrolet, έτσι για την ιστορία, ονομάζει performance driven design, δηλαδή σχεδιασμός για επιδόσεις,
Από κει και πέρα οι ζάντες έχουν ανέβει στις 20 ίντσες, ενώ το μπλε χρώμα του κουπέ SS των φωτογραφιών μας παραπέμπει στο αγωνιστικό Penske-Donohue Camaro Trans-Am από το μακρινό 1967.
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4092″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]
Η Chevrolet ναι μεν δεν έχει αποκαλύψει ακόμα το εσωτερικό του νέου Camaro, αλλά οι πληροφορίες κάνουν λόγο για περιορισμένες αλλαγές και εμπλουτισμό του εξοπλισμού με κάμερα οπισθοπορείας και το νέο σύστημα infotainment της Chevrolet.
Κάποιες αλλαγές υπάρχουν και στους κινητήρες, καθώς ο V8 των 6.200 κυβικών του σπορ SS συνδυάζεται πλέον με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων και διαθέτει και λειτουργία launch control. Ο βασικός κινητήρας, ο δίλιτρος turbο των 2.000 κυβικών και των 271 ίππων, που είχε παρουσιαστεί μαζί με την τρέχουσα γενιά πριν από περίπου 2 χρόνια, είναι πλέον διαθέσιμος και στην πιο σπορ έκδοση Turbo 1LE. Αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ειδική για την περίσταση ανάρτηση, κατανομή βάρους 50:50 στους δύο άξονες και δύο νέο προγράμματα οδήγησης. Πρόκειται για τα Track και Competition Mode με launch control, οπτική ένδειξη για τις αλλαγές σχέσεων και γενικά πιο σπορ ρυθμίσεις.
Το ανανεωμένου Chevrolet Camaro θα είναι διαθέσιμο στις ΗΠΑ μέσα στο 2018, ενώ οι τιμές του Turbo 1LE θα είναι από 30 έως 35 χιλιάδες δολάρια.
Γιάννης Σκουφής
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4093″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]
