Σύνδεση

BMW

BMW: η ανανεωμένη 5άρα φυσικά και έχει μεγαλύτερη μάσκα

Επίσημη παρουσίαση λοιπόν για την ανανεωμένη σειρά 5 της BMW, η οποία όπως άλλωστε όλα τα τελευταία μοντέλα των Βαυαρών ξεχωρίζει από τα πιο μεγάλα «νεφρά» της μάσκας της, ακολουθώντας μέχρι ενός σημείου τα πρότυπα της κορυφαίας 7άρας. Ταυτόχρονα έχει και πιο στενούς προβολείς, που προαιρετικά χρησιμοποιούν τεχνολογία laser, ενώ στάνταρ είναι LED, όπως άλλωστε και τα πίσω φώτα.

Από πλευράς διαστάσεων υπάρχει μια μικρή αύξηση στο μήκος -κατά 27 χιλιοστά για τη λιμουζίνα και κατά 21 για το στέισον- που οφείλεται στους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες. Όλες οι άλλες τιμές, από το πλάτος μέχρι και το μεταξόνιο παρέμειναν οι ίδιες, κάτι που ισχύει και για τους χώρους.

Από κει και πέρα υπάρχουν, ως είθισται νέες ζάντες από 18 έως και 20 ίντσες και προαιρετικά οι Air Performance με καλύτερη αεροδυναμική και πιο μικρό βάρος, ενώ διαθέσιμο είναι το πακέτο M Sport με διαφορετικούς προφυλακτήρες καθώς και τo Μ Performance Pack με αεροδυναμικά βοηθήματα από ανθρακονήματα.

Στο εσωτερικό η οθόνη του συστήματος infotainment έχεις στάνταρ διαγώνιο 10,25 ίντσες και προαιρετικά 12,3, έχει χρησιμοποιηθεί το νέο λειτουργικό σύστημα BMW Operating System 7 -με over the air αναβαθμίσεις- και είναι διαθέσιμες όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης καθώς και πολλά συστήματα υποβοήθησης που περιλαμβάνουν και κάποιες δυνατότητες ημι- αυτόνομης κίνησης. Υπάρχει επίσης φωνητικός βοηθός και ένα εξελιγμένο σύστημα πλοήγησης.

[ngg src=”galleries” ids=”5219″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Σε ότι αφορά τους κινητήρες όλες πλέον οι εκδόσεις της σειράς 5 έχουν ήπια υβριδική υποβοήθηση (mild hybrid- MHEV) που προσθέτει στο σύστημα, όταν υπάρχει ανάγκη 11 ίππους και συνδυάζεται και με ηλεκτρικό κύκλωμα 48 V. Διαθέσιμα είναι τρία σύνολα βενζίνης και τρία πετρελαίου, με βασικό την 520i των 184 ίππων και κορυφαία την M550i των 530 ίππων -η M5 είναι άλλη υπόθεση.

Η plug-in υβριδική 530e, που είναι διαθέσιμη τόσο ως λιμουζίνα όσο και ως Touring (στέισον) ανέβηκε στους συνδυαστικά 292 ίππους (από 252), ενώ στη γκάμα προστέθηκε και η 545e -αυτή μόνο για τη λιμουζίνα.

Εδώ o εξακύλινδρος των 3.000 κυβικών και των 286 ίππων συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων. Και οι δύο μαζί αποδίδουν συνδυαστικά 394 ίππους και 600 Nm και εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε 4,7 δεύτερα. Η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 57 χιλιόμετρα με μια ταχύτητα έως και 140 χλμ./ ώρα, ενώ και οι δύο plug-in υβριδικές 5άρες έχουν τη δυνατότητα να γυρίσουν αυτόματα σε καθαρά ηλεκτρική ευκολία όταν κινούνται σε περιοχές πόλεων που αυτό επιβάλλεται νομοθετικά.

Σε ότι αφορά την ανάρτηση πέρα από τη στάνταρ εκδοχή της υπάρχει η ανάρτηση Μ, η ενεργή ανάρτηση Μ και η Μ Professional με ενεργό περιορισμό των κλίσεων.

[ngg src=”galleries” ids=”5218″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo