Σύνδεση

BMW

BMW: η ανανεωμένη 5άρα φυσικά και έχει μεγαλύτερη μάσκα

Επίσημη παρουσίαση λοιπόν για την ανανεωμένη σειρά 5 της BMW, η οποία όπως άλλωστε όλα τα τελευταία μοντέλα των Βαυαρών ξεχωρίζει από τα πιο μεγάλα «νεφρά» της μάσκας της, ακολουθώντας μέχρι ενός σημείου τα πρότυπα της κορυφαίας 7άρας. Ταυτόχρονα έχει και πιο στενούς προβολείς, που προαιρετικά χρησιμοποιούν τεχνολογία laser, ενώ στάνταρ είναι LED, όπως άλλωστε και τα πίσω φώτα.

Από πλευράς διαστάσεων υπάρχει μια μικρή αύξηση στο μήκος -κατά 27 χιλιοστά για τη λιμουζίνα και κατά 21 για το στέισον- που οφείλεται στους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες. Όλες οι άλλες τιμές, από το πλάτος μέχρι και το μεταξόνιο παρέμειναν οι ίδιες, κάτι που ισχύει και για τους χώρους.

Από κει και πέρα υπάρχουν, ως είθισται νέες ζάντες από 18 έως και 20 ίντσες και προαιρετικά οι Air Performance με καλύτερη αεροδυναμική και πιο μικρό βάρος, ενώ διαθέσιμο είναι το πακέτο M Sport με διαφορετικούς προφυλακτήρες καθώς και τo Μ Performance Pack με αεροδυναμικά βοηθήματα από ανθρακονήματα.

Στο εσωτερικό η οθόνη του συστήματος infotainment έχεις στάνταρ διαγώνιο 10,25 ίντσες και προαιρετικά 12,3, έχει χρησιμοποιηθεί το νέο λειτουργικό σύστημα BMW Operating System 7 -με over the air αναβαθμίσεις- και είναι διαθέσιμες όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης καθώς και πολλά συστήματα υποβοήθησης που περιλαμβάνουν και κάποιες δυνατότητες ημι- αυτόνομης κίνησης. Υπάρχει επίσης φωνητικός βοηθός και ένα εξελιγμένο σύστημα πλοήγησης.

Σε ότι αφορά τους κινητήρες όλες πλέον οι εκδόσεις της σειράς 5 έχουν ήπια υβριδική υποβοήθηση (mild hybrid- MHEV) που προσθέτει στο σύστημα, όταν υπάρχει ανάγκη 11 ίππους και συνδυάζεται και με ηλεκτρικό κύκλωμα 48 V. Διαθέσιμα είναι τρία σύνολα βενζίνης και τρία πετρελαίου, με βασικό την 520i των 184 ίππων και κορυφαία την M550i των 530 ίππων -η M5 είναι άλλη υπόθεση.

Η plug-in υβριδική 530e, που είναι διαθέσιμη τόσο ως λιμουζίνα όσο και ως Touring (στέισον) ανέβηκε στους συνδυαστικά 292 ίππους (από 252), ενώ στη γκάμα προστέθηκε και η 545e -αυτή μόνο για τη λιμουζίνα.

Εδώ o εξακύλινδρος των 3.000 κυβικών και των 286 ίππων συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων. Και οι δύο μαζί αποδίδουν συνδυαστικά 394 ίππους και 600 Nm και εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε 4,7 δεύτερα. Η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 57 χιλιόμετρα με μια ταχύτητα έως και 140 χλμ./ ώρα, ενώ και οι δύο plug-in υβριδικές 5άρες έχουν τη δυνατότητα να γυρίσουν αυτόματα σε καθαρά ηλεκτρική ευκολία όταν κινούνται σε περιοχές πόλεων που αυτό επιβάλλεται νομοθετικά.

Σε ότι αφορά την ανάρτηση πέρα από τη στάνταρ εκδοχή της υπάρχει η ανάρτηση Μ, η ενεργή ανάρτηση Μ και η Μ Professional με ενεργό περιορισμό των κλίσεων.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Τι σημαίνει το χρώμα του καπνού για τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας; (Video)

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup