Σύνδεση

Featured

H Mercedes ανανεώνει και τις δίθυρες εκδόσεις της E-Class, την κουπέ και την κάμπριο

Μετά τη λιμουζίνα ανανεώνονται και οι πιο ιδιαίτερες εκδόσεις της Mercedes E-Class, η Coupe και η Cabriolet. Οι οποίες θα είναι διαθέσιμες από το φθινόπωρο και θα ξεχωρίζουν από τα καινούργια φώτα -προβολείς αλλά και πίσω- καθώς και από την επανασχεδιασμένη μάσκα.

Στο εσωτερικό χρησιμοποιείται το καινούργιο, πιο έξυπνο τιμόνι, ενώ οι δύο οθόνες -πίνακας οργάνων και σύστημα infotainment- έχουν στάνταρ διαγώνιο 10,25 ιντσών και προαιρετικά 12,3, που συνθέτουν ένα πραγματικά εντυπωσιακό σύνολο. To MBUX αυτό καθαυτό αναβαθμίστηκε ενώ αναβαθμισμένα είναι και τα συστήματα υποβοήθησης με βελτιωμένες λειτουργίες ημι-αυτόνομης κίνησης.

Από πλευράς κινητήρων θα χρησιμοποιηθούν τα νέα σύνολα βενζίνης και πετρελαίου των 2.000 κυβικών που πρόσφατα παρουσίασε η Mercedes -ο diesel μάλιστα με 265 ίππους θα είναι ο πιο ισχυρός της κατηγορίας του παγκοσμίως, ενώ όλα τα σύνολα βενζίνης θα έχουν ήπια υβριδική υποβοήθηση (MHEV ή ISG σύμφωνα με την ονοματολογία της Mercedes).

Με κύκλωμα 48 V, που στους τετρακύλινδρους προσθέτουν 10 kW και στους εξακύλινδρους, όπως είναι ο M256 των 3.000 κυβικών 16 kW και 250 Nm (EQ Boost). Που στη συγκεκριμένη περίπτωση προστίθενται, όταν υπάρχει ανάγκη στους 272 ίππους και τα 500 Nm που αποδίδει ο εξακύλινδρος σε σειρά.

Ήπια υβριδική υποβοήθηση αλλά και ένα δεύτερο ηλεκτρικό turbo έχει και o εξακύλινδρος σε σειρά των AMG E 53 4MATIC+ Coupe και Cabriolet, που φτάνει τους 435 ίππους και τα 520 Nm. Στα οποία προστίθενται όταν χρειάζονται τα 16 kW και τα 250 Nm του EQ Boost, ενώ από πλευράς επιδόσεων σημειώστε 4,4 δεύτερα για το 0-100 της Coupe και 4,6 για την Cabriolet.

Η AMG E 53 ξεχωρίζει φυσικά και οπτικά, με πιο δυναμικά και επιθετικά χαρακτηριστικά, κάτι που ισχύει βέβαια και για το εσωτερικό της.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup