Σύνδεση

Toyota

Προγράµµατα προληπτικών ελέγχων Toyota ΑVENSIS, COROLLA, PICNIC, YARIS και VERSO

Η Γενική Γραµµατεία Βιοµηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία TOYOTA Ελλάς A.B.E.E. εκτελεί προγράµµατα προληπτικών ελέγχων αυτοκινήτων TOYOTA, σε µοντέλα ΑVENSIS, COROLLA, PICNIC, YARIS και VERSO. Οι προληπτικοί έλεγχοι αφορούν στα ακόλουθα:

7.889 οχήµατα, µοντέλων ΑVENSIS, COROLLA, PICNIC και YARIS, παραγωγής από τον Οκτώβριο 2001 έως τον Απρίλιο 2006.

Τα εµπλεκόµενα οχήµατα είναι εξοπλισµένα µε αερόσακους συνοδηγού (ονοµαζόµενοι από την Takata ως SPI, PSPI, PSPI-L) που περιέχουν ως προωθητικό υλικό νιτρικό αµµώνιο, χωρίς παράγοντα πατακράτησης υγρασίας. Στα οχήµατα αυτά έχει στο παρελθόν αντικατασταθεί ο αερόσακος του συνοδηγού, στα πλαίσια της πρώτης φάσης της ανάκλησης που πραγµατοποιεί ο κατασκευαστής για αυτόν τον λόγο.

Σύµφωνα µε αναφορές του κατασκευαστή ΤΑΚΑΤΑ, µετά από µακροχρόνια έκθεση του οχήµατος σε συνθήκες υψηλής απόλυτης υγρασίας και υψηλών θερµοκρασιών περιβάλλοντος, το προωθητικό υλικό του πυροκροτητή του αερόσακου ενδέχεται βαθµιαία να αποδοµηθεί. Σαν αποτέλεσµα, σε περίπτωση ενεργοποίησης του αερόσακου, υπάρχει το ενδεχόµενο ο πυροκροτητής να διαρραγεί και µεταλλικά θραύσµατα να εκτοξευτούν στο εσωτερικό του οχήµατος, προκαλώντας τραυµατισµό στους επιβαίνοντες του οχήµατος.

25.419 οχήµατα, µοντέλων ΑVENSIS, COROLLA και VERSO, παραγωγής από τον Iούλιο 2002 έως τον Μάιο 2007.

Η κεντρική µονάδα ελέγχου των αερόσακων στα εµπλεκόµενα οχήµατα, αποτελείται από ολοκληρωµένα ηλεκτρονικά κυκλώµατα (ASICs). Όταν εκτίθενται σε υψηλό επαγωγικό ηλεκτρονικό θόρυβο, που προέρχεται από τα διάφορα ηλεκτρονικά εξαρτήµατα του οχήµατος, τα ηλεκτρονικά αυτά κυκλώµατα ενδέχεται να βραχυκυκλώσουν και να προκληθεί µη προβλεπόµενη ροή ρεύµατος και αυξηµένη θερµότητα.

Εάν αυτό συµβεί, υπάρχει η πιθανότητα, να προκληθεί βλάβη στο ηλεκτρονικό κύκλωµα, η οποία υπό συγκεκριµένες συνθήκες θα µπορούσε να οδηγήσει στην ενεργοποίηση της σχετικής ενδεικτικής λυχνίας στον πίνακα οργάνων του οχήµατος και στην απενεργοποίηση των προ-εντατήρων των ζωνών ασφαλείας. Σε σπάνιες περιπτώσεις, η βλάβη στο ηλεκτρονικό κύκλωµα, ενδέχεται να οδηγήσει σε ακούσια εκτόνωση των αερόσακων, κάτι που θα µπορούσε να αυξήσει τον κίνδυνο τραυµατισµού των επιβαινόντων ή την πιθανότητα ατυχήµατος.

Μέχρι στιγµής δεν έχει αναφερθεί καµία περίπτωση ατυχήµατος, που να σχετίζεται µε τα συγκεκριµένα θέµατα. Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχηµάτων, θα ενηµερωθούν προσωπικά, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτηµένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Toyota σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει oι σχετικός έλεγχος, χωρίς καµία οικονοµική επιβάρυνση. Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά µε την ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς – Τµήµα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210 2808222 (ώρες λειτουργίας από 09.00πµ έως 05:00µµ).

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured

Δείτε πόσο κοστίζει το νέο Peugeot 2008 στη Γερμανία

Featured

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

Η BMW “μαγείρευε” τις πωλήσεις της στην αγορά των ΗΠΑ(;)

BMW




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup