Σύνδεση

F1

ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ FORMULA 1 Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΞΑΓΟΡΑΣΕ

Πολλοί κατηγορούν την σύγχρονη εποχή της Formula 1 ότι έχει απομακρυνθεί από την αγνή εποχή του σπορ και έχει μετατραπεί σε μία μεγάλη παγκόσμια μπίζνα θεάματος και κάθε είδους ραδιουργίας. Και όπως όλα δείχνουν, τα πράγματα θα γίνουν ακόμα “χειρότερα” καθώς η εταιρία που εξαγόρασε την Formula 1 από τον Έκλεστον, η Liberty Media, σκοπεύει να τονίσει στο μέγιστο δυνατό βαθμό την διάσταση του θεάματος.

Σε συνέντευξη που έδωσε ηγετικό μέλος της ομάδας της Liberty Media δήλωσε ότι θέλει να μετατρέψει κάθε αγώνα σε κάτι που να πλησιάζει το κορυφαίο σε δημοτικότητα και έσοδα αθλητικό γεγονός του κόσμου, το Super Bowl (τον τελικό του Αμερικάνικου football).

Oι σκέψεις τους είναι να μετατρέψουν το κάθε Γκραν Πρι σε ένα φεστιβάλ που θα διαρκεί μία ολόκληρη εβδομάδα, με στόχο να προσελκύσει ακόμα περισσότερο τους θεατές αλλά και τους σπόνσορες.

Επιπρόσθετα, η εταιρία έχει σημαντικά πλάνα για την αναβάθμιση της παρουσίας της Formula 1 στις ΗΠΑ, και θέλει να φέρει αγώνες στο Μαϊάμι, τη Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες και το Λας Βέγκας. Αν γίνει αυτό υπολογίζεται ότι θα πολλαπλασιαστούν οι τηλεθεατές (ιδίως στην Αμερική) ενώ θα αυξηθούν και τα έσοδα για τις ομάδες.

Η εταιρία δημιούργησε ήδη ένα τμήμα μάρκετινγκ για την πώληση του “προϊόντος” Formula 1. Όπως μάλιστα είπαν όταν ανέλαβαν δεν βρήκαν τίποτα, ούτε έρευνα, ούτε στοιχεία για μια τόσο σημαντική οργάνωση με παγκόσμια ακτινοβολία. Η νέα εταιρία θέλει να το αλλάξει αυτό και ένας τρόπος είναι να αυξηθεί και η ανταγωνιστικότητα ανάμεσα στις ομάδες και τους οδηγούς, κάτι που όπως είναι φυσικό θα τραβήξει και το ενδιαφέρον του κοινού.

Όλα αυτά γίνονται επειδή είναι γνωστό σε όλους ότι οι λάθος αποφάσεις των τελευταίων ετών έχουν οδηγήσει την Formula 1 να έχει χάσει πολύ μεγάλο μέρος από την τηλεθέασή της παγκοσμίως, ενώ αντίστοιχα έχουν μειωθεί και τα έσοδα από τους σπόνσορες. Τώρα το αν είναι σωστό να φθάσει από το ένα άκρο στο άλλο, μόνο ο χρόνος (και τα δολάρια…) θα το δείξουν.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup