Σύνδεση

Featured

ΗΜΑΡΤΟΝ! ΠΑΛΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ;

Οι κυβερνήσεις πάνε και έρχονται αλλά ανεξάρτητα από πολιτική τοποθέτηση και ιδεολογία, λέμε τώρα, όλες έχουν ένα κοινό σε ότι αφορά το αυτοκίνητο: το βλέπουν σαν έναν εύκολο τρόπο είσπραξης, ενώ αδυνατούν διαχρονικά να δουν όλα τα άλλα. Το σύνολο των εσόδων π.χ., την αγορά, τους ανθρώπους που απασχολούνται στο συγκεκριμένο κλάδο σε μια περίοδο που η ανεργία καλπάζει και επίσης κανείς δεν κάνει κάτι για αυτό, την ποιότητα ζωής, την επιβάρυνση του περιβάλλοντος.

Τα τελευταία μάλλον αντιμετωπίζονται σαν μικρά γράμματα και μέσα λοιπόν στην πρεμούρα να καλυφθεί το όποιο δημοσιονομικό κενό χωρίς να υπάρχει πρόγραμμα και πλάνο -πολλές ανακοινώσεις μέτρων δίνουν την αίσθηση ως δεν ξέρουν τι να πουν και ο ένας σκουντάει τον άλλο όταν του έρχεται μια «καλή» ιδέα λέγοντας «πες αυτό ρε μ@λ@κ@…»-  κυκλοφορούν διάφορα σενάρια.

Ένα από αυτά θέλει τη μείωση των ειδικού τέλους ταξινόμησης, από 300 έως 1.000 ευρώ, για μικρά και μικρο- μεσαία μοντέλα, ώστε οι τιμές τους να παραμείνουν στα τρέχοντα επίπεδα της απόσυρσης και μετά την οριστική κατάργηση της τελευταίας.

Για τα μεσαία αυτοκίνητα -τώρα τα μεσαία πως θα προδιορίζονται θα σας γελάσουμε- το τέλος ταξινόμησης θα προσδιορίζεται όχι με βάση τα κυβικά αλλά την πραγματική τους αξία, οπότε εδώ αναμένονται αυξήσεις, που φυσικά θα προκαλέσουν και άλλους κλυδωνισμούς στην αγορά.

Παράλληλα, όπως γράψαμε, αναμένεται αύξηση στον ειδικό φόρο κατανάλωσης του πετρελαίου, που θα σηκώσει σημαντικά την τελική τιμή στα πρατήρια και κατά πάσα πιθανότητα θα συμπαρασύρει και τις τιμές τόσο του υγραερίου όσο και του φυσικού αερίου για την κίνηση. Και πάλι όπως γράψαμε μια τέτοια απόφαση θα επηρεάσει αρνητικά όλο το κόστος ζωής, επιβαρύνοντας τις μεταφορές στο σύνολό τους και βέβαια τις τελικέ τιμές των καταναλωτικών προϊόντων, ενώ η περαιτέρω μεγένθυνση της διαφοράς μεταξύ πετρελαίου κίνησης και αυτού της θέρμανσης θα αυξήσει και άλλο το λαθρεμπόριο, η πάταξη του οποίου ήταν μέσα στυους πρώτους στόχους που είχε θέσει η κυβέρνηση. Μύλος…

Φυσικά, για να μην ξεχνιόμαστε, υπάρχουν και τα σενάρια για μεταβολές στα τέλη κυκλοφορίας, που θα έχουν στόχο και να αυξήσουν τα έσοδα και να δώσουν κίνητρο σε όσους έχουν καταθέσει πινακίδες να τις παραλάβουν εκ νέου. Τώρα πως θα γίνει αυτό το μαγικό είμαστε εξίσου περίεργοι με εσάς να το ακούσουμε…

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota