Σύνδεση

Volkswagen

ΣΚΑΝΔΑΛΟ VW: ΑΓΩΓΕΣ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΕΣ, ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΜΠΟΝΟΥΣ, ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ & BUGATTI

Μάλλον ήταν απλά θέμα χρόνου να συμβεί…

Μάλλον ήταν απλά θέμα χρόνου να συμβεί, οπότε και η ίδια η VW περίμενε τις πρώτες αγωγές από πελάτες της οι οποίοι έχουν αγοράσει κάποιο μοντέλο της με τους επίμαχους κινητήρες της γενιάς ΕΑ 189. Οι συγκεκριμένοι πελάτες αναφέρουν πως οι χαμηλές εκπομπές τύπων έπαιξαν καθοριστικό ρόλο για την επιλογή και την ολοκλήρωση της αγοράς, ενώ σε μια περίπτωση ζητείται η ακύρωση της πώλησης. Στις υπόλοιπες αγωγές γίνεται λόγος για χρηματικές αποζημιώσεις.

Παράλληλα το σκάνδαλο της παραποίησης των εκπομπών ρύπων θα έχει επιπτώσεις και στη διαμόρφωση της μελλοντικής γκάμας τόσο της ίδιας της Volkswagen όσο και του ομίλου συνολικά. Ήδη συζητείται η περικοπή μοντέλων που συμβάλλουν κυρίως στο ίματζ και όχι στον όγκο των πωλήσεων, όπως είναι για παράδειγμα το Golf R400 αλλά και το Phaeton, ενώ υπό αμφισβήτηση τίθεται και η Bugatti.

muller-vw

Άλλωστε προς αυτήν την κατεύθυνση κινήθηκαν και οι δηλώσεις του νέου επικεφαλής του ομίλου Matthias Mueller, o οποίος είπε πως «θα αναθεωρήσουμε όλες μας τις προγραμματισμένες επενδύσεις και ότι δεν είναι απόλυτα απαραίτητο θα ακυρωθεί ή αναβληθεί… Είναι εντελώς ξεκάθαρο, η κατάσταση δεν θα περάσει ανώδυνα και μπροστά στην απώλεια τεράστιων κεφαλαίων θα χρειαστούν δραστικά μέτρα…. Η κρίση είναι κυρίως μία κρίση εμπιστοσύνης που επηρεάζει τον πυρήνα της εταιρίας μας και την ταυτότητα μας, τα αυτοκίνητα μας και την ουσία μας που είναι η σταθερότητα και η αξιοπιστία».

Για τους εργαζόμενους σε πρώτη φάση αυτό σημαίνει την περικοπή ή και την κατάργηση του καθιερωμένου τα τελευταία χρόνια της ευδαιμονίας υψηλού αναλογικά μπόνους που έπαιρναν στο τέλος της χρονιάς, ενώ προς το παρόν δεν γίνεται λόγος για απώλειες θέσεων εργασίας.

VW-TDI

Παράλληλα ο Mueller ανέφερε πως οι μηχανικοί του ομίλου είναι πολύ κοντά στην ανακοίνωση της λύσης για τα μοντέλα με του κινητήρες πετρελαίου με το επίμαχο λογισμικό, επιβεβαιώνοντας πως στις περισσότερες περιπτώσεις θα χρειαστεί μόνο μια αναβάθμιση (update) όλου του software τους. Οι φήμες πάντως λένε πως οι μεγαλύτερες αλλαγές θα απαιτηθούν στα σύνολα των 1.600 κυβικών.

Γιάννης Σκουφής 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup