Σύνδεση

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΤΟ ΚΑΠΟ ΕΙΝΑΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ!

Μπορεί να ακούγεται επιστημονική φαντασία αλλά δεν είναι σε καμία περίπτωση. Είναι μάλλον το πρώτο βήμα για την αντικατάσταση των συμβατικών τμημάτων του αμαξώματος από άλλα, τα οποία θα αποθηκεύουν και θα παρέχουν ηλεκτρική ενέργεια.

Τα τμήματα-συσσωρευτές του αμαξώματος, όπως καπό, πόρτες και κάλυμμα πορτμπαγκάζ αποτελούνται από συνθετικά υλικά ενισχυμένα με ανθρακονήματα και υιοθετούν τη νανο-τεχνολογία σε συνδυασμό με πυκνωτές μεγάλης χωρητικότητας. Η αυτονομία που εξασφαλίζεται όταν όλα τα τμήματα που προαναφέραμε είναι νανο-συσσωρευτές είναι της τάξης των 130 χιλιομέτρων.

Το τελευταίο νούμερο μπορεί να μην είναι μεγάλο, αλλά το κρίσιμο μέγεθος εδώ και ο κύριος λόγος ύπαρξης του όλου πρότζεκτ που χρηματοδοτήθηκε από την ΕΕ και στο οποίο μετείχαν 10 ευρωπαϊκές εταιρείες (η αυτοκινητοβιομηχανία είναι η Volvo, ενώ οι πρώτες δοκιμές έγιναν σε ένα ειδικά διασκευασμένο S80) και ερευνητικά ινστιτούτα, είναι η μείωση του συνολικού βάρους του οχήματος. Η οποία έχει θετικές επιπτώσεις στην κατανάλωση ενέργειας και κατά συνέπεια στην αυτονομία.

Το πότε προβλέπεται η ένταξη του συγκεκριμένου τύπου μπαταριών στην παραγωγής δεν ανακοινώθηκε.

Γιάννης Σκουφής 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo

Η διαφήμιση της Jaguar συνεχίζει να προκαλεί

Featured

Grand Automotive Hellas: Ο Στήβεν Σίρτης αναλαμβάνει CEO

Dacia

Σαράντα νεές BMW έως το 2028!

BMW