Σύνδεση

Featured

ΤΕΛΟΣ Η SCION, Η ΝΕΑΝΙΚΗ ΜΑΡΚΑ ΤΗΣ TOYOTA ΣΤΙΣ ΗΠΑ

Η Scion είχε ξεκινήσει πριν από 13 χρόνια στις ΗΠΑ, πιο συγκεκριμένα το 2002, με προοπτική να αποτελέσει την πιο νεανική μάρκας της Toyota. Σε όλα αυτά τα χρόνια η πιο επιτυχημένη χρονιά ήταν το 2006, όταν οι πωλήσεις της έφτασαν τις 175.000 μονάδες, ενώ από κει και πέρα η πορεία της ήταν πτωτική. Χαρακτηριστικό είναι πως πέρυσι πουλήθηκαν μόλις 56.187 αυτοκίνητα με τα σήματα της Scion.

SCION-2

Το ιδιαίτερα ενδιαφέρον με τη Scion είναι πως ενώ ξεκίνησε ως η νεανική μάρκα της Toyota, όπως είπαμε, ο μέσος όρος ηλικίας των ανθρώπων που έπαιρναν τα μοντέλα της ήταν τα 49 έτη, ενώ η γκάμα της περιελάμβανε και μοντέλα σαν το iΑ, που βασίζεται στο Mazda 2.

SCION-3

Έτσι λοιπόν η Toyota αποφάσισε να αποσύρει τη Scion από την αγορά, ενώ τα μοντέλα της θα πωλούνται μέχρι και τον Αύγουστο που μας έρχεται.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured