Με την ευκαιρία της επίσημης ανακοίνωσης του νέου μεταβλητού της πλαισίου CMA, στο οποίο θα βασίζονται όλα της τα καινούργια μικρά- μεσαία μοντέλα, η Volvo επιβεβαίωσε και την εξέλιξη ενός πλήρως ηλεκτροκινήτου μοντέλου, το οποίο θα είναι έτοιμο σε περίπου 4 χρόνια.
Το πιο πιθανό είναι πως σα βάση για το ηλεκτροκίνητο BEV (Battery Electric Vehicle) θα λειτουργήσει κάποιο από τα μεγάλα SUV της μάρκας, αφενός για να χωρέσουν οι συσσωρευτές που θα είναι αρκετά μεγάλοι προκειμένου η (θεωρητική) αυτονομία να φτάνει τα 500 χιλιόμετρα, αφετέρου για να ανταγωνιστεί άμεσα τόσο το Tesla Model X που ήδη είναι διαθέσιμο όσο και τα ηλεκτρικά τζιπ που θα προκύψουν, όπως το Audi Q6.
Παράλληλα στα πλάνα της Volvo για το (σχετικά άμεσο) μέλλον περιλαμβάνεται και η παρουσίαση ενός hatchback που θα τοποθετείται κάτω από το V40, θα αποτελεί στην ουσία το διάδοχο του C30 και θα έχει και plug–in υβριδική εκδοχή.
Ο συνολικός στόχος της σουηδικής εταιρείας πάντως είναι κάθε μοντέλο της να έχει και μια υβριδική έκδοση -το XC90 έχει ήδη την T8 Twin Engine, υπάρχει το V60 PHEV και ανακοινώθηκε και η T5 Twin Engine. Η Volvo πάντως θεωρεί πως η κρίσιμη περίοδος για την καθιέρωση της ηλεκτροκίνησης στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι η πενταετία 2020- 2025, ενώ οι προβλέψεις της θέλουν μέχρι το τέλος της δεκαετίας το 10% των πωλήσεών της να πιστώνονται στα υβριδικά της.
Γιάννης Σκουφής