To CR-Z το μικρό σπορ μοντέλο της Honda με τα ήπια υβριδικά χαρακτηριστικά ποτέ δεν μπόρεσε να πείσει, με αποτέλεσμα να αποσύρεται σιγά σιγά –εξακολουθεί να διατίθεται μόνο στις ΗΠΑ. Η εμπορική του πορεία, που σαφώς και δεν ήταν η αναμενόμενη από τους Ιάπωνες, δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει διάδοχός του. Ειδικά δε από τη στιγμή που η Honda θέλει οπωσδήποτε να τονίσει το σπορτίφ προφίλ της και παράλληλα θα διαθέτει μια νέα γενιά, όπως έχουμε γράψει, υπερ-τροφοδοτούμενων κινητήρων, αρχής γενομένης με τον τετρακύλινδρο των 2.000 κυβικών του νέου Civic Type-R.
Έτσι λοιπόν το πιο πιθανό είναι να δούμε ένα νέο CR-Z σε δύο περίπου χρόνια, το 2017 δηλαδή, με ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις και μεγαλύτερους χώρους στο πίσω κάθισμα.
Από πλευράς κινητήρων η βάση γύρω από την οποία θα χτιστεί η γκάμα είναι ο νέος turbo των 1.500 κυβικών, ο οποίος θα συνδυαστεί και με ηλεκτροκινητήρα προκειμένου η συνδυαστική ισχύς να φτάνει τα 200 άλογα. Από κει και πάνω μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ο τετρακύλινδρος των 2.000 κυβικών του Civic Type-R σε μια λιγότερη ισχυρή έκδοση -η λογική λέει περί τους 250 με 280 ίππους– ενώ δεν θα πρέπει να αποκλειστεί η παρουσία του τρικύλινδρου turbo των 1.000 στη βάση.
Γιάννης Σκουφής
