Η Nissan ετοιμάζεται να ανακατέψει ξανά την τράπουλα στα μικρομεσαία ηλεκτρικά, μεταμορφώνοντας ριζικά το Juke.
Η επόμενη γενιά του, αμιγώς ηλεκτρική, δεν θα έχει καμία τεχνική συγγένεια με το σημερινό θερμικό μοντέλο, αλλά θα βασιστεί στην ίδια πλατφόρμα με το μεγαλύτερο Nissan Leaf, αποκτώντας αυξημένες διαστάσεις και σαφώς διαφορετικό ρόλο.
Το νέο Juke EV θα χρησιμοποιεί την αρχιτεκτονική CMF-EV, επιλογή που επιτρέπει στη Nissan να μειώσει σημαντικά το κόστος παραγωγής.
Η συναρμολόγηση θα γίνεται στο εργοστάσιο του Σάντερλαντ στη Βρετανία, με την παραγωγή να ξεκινά το τέταρτο τρίμηνο του 2026.
Μπαταρίες και βασικά εξαρτήματα θα είναι κοινά με του Leaf, αν και με μικρότερη χωρητικότητα, ώστε να ταιριάζουν στο πιο συμπαγές αμάξωμα.
Σχεδιαστικά, η Nissan υπόσχεται ότι το Juke θα παραμείνει «διχαστικό». Πιο αιχμηρό και σπορ από το Leaf, θα συνεχίσει να προκαλεί αντιδράσεις, πιστό στη φιλοσοφία που το έκανε εμπορική επιτυχία.
Και αυτό έχει σημασία: το Juke είναι το δεύτερο σε πωλήσεις μοντέλο της μάρκας στην Ευρώπη, πίσω μόνο από το Qashqai.
Στην αγορά, το ηλεκτρικό Juke θα βρει απέναντί του ισχυρούς αντιπάλους. Από το αναγεννημένο Renault 5 έως το επερχόμενο Cupra Raval, η κατηγορία γεμίζει χαρακτήρα και ανταγωνισμό. Το ερώτημα δεν είναι αν το Juke θα ξεχωρίσει.
Είναι αν θα καταφέρει να επαναλάβει, στην ηλεκτρική εποχή, τον θόρυβο που προκάλεσε όταν εμφανίστηκε για πρώτη φορά.
