Η Volkswagen μετά την παρουσίαση της νέας γενιάς του T-Roc εξελίσσει και την R, την πιο γρήγορη ή καυτή αν προτιμάτε εκδοχή του. Η οποία αναμένεται το 2027 και θα ακολουθεί τη λογική του νέου Golf R.
Έτσι ο κινητήρας του θα είναι η πιο καινούργια εκδοχή του γνωστού 2.0 TSI, ο οποίος πλέον συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V. Η ηλεκτρική υποβοήθηση δεν στοχεύει στην αύξηση της ισχύος, που παραμένει στους 333 ίππους αλλά στη συμμόρφωση με τις απαιτητικές προδιαγραφές Euro 7.
Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με ένα 7τάχυτο DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, καθώς και με την τελευταία γενιά του συστήματος τετρακίνησης της VW, που υπόσχεται γρήγορη κατανομή ροπής και αυξημένη πρόσφυση. Προαιρετικά θα διατίθεται και η εξάτμιση τιτανίου Akrapovic με τέσσερις απολήξεις, στοιχείο γνώριμο για τα μοντέλα R.
Η μετάβαση στην πλατφόρμα MQB Evo αποτελεί μία από τις σημαντικότερες αλλαγές καθώς εξασφαλίζει βελτιωμένη ακαμψία και ακόμα καλύτερη δυναμική συμπεριφορά. Στο τελευταίο συμβάλλει και τα μεγαλύτερα μετατρόχια, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες θα υιοθετούνται και στοιχεία από το Golf GTI Edition 50, όπως π.χ. τα πιο σκληρά ελατήρια. Οι ζάντες θα είναι 20 ιντσών, ενώ τα ελαστικά θα έχουν πλάτος 245 χιλιοστών.
Λογικά η κορυφαία έκδοση του T-Roc θα διαφοροποιείται και οπτικά από τις πιο φτηνές και πιο ταπεινές. Η πιο σημαντική διαφοροποίηση θα είναι οι πιο επιθετικοί προφυλακτήρες μπροστά και πίσω, ενώ η όλη εικόνα θα είναι σαφώς πιο σπορ.
Παράλληλα η Volkswagen αναφέρει ότι το T-Roc R θα έχει το δικό του στυλ για τις απεικονίσεις στον πίνακα οργάνων, καθώς και καινούργιο τιμόνι σε συνδυασμό και με νέα καθίσματα τύπου μπάκετ.
Η παραγωγή του νέου T-Roc R αναμένεται να ξεκινήσει τον Οκτώβριο του 2027, με την εμπορική του διάθεση στην Ευρώπη να ακολουθεί λίγο αργότερα.



