Η Renault προτείνει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή πάγωμα των νέων κανονισμών για μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως 4,2 μέτρα, δίνοντας έμφαση στην προσιτή τιμή και τη βιωσιμότητα της παραγωγής.
Η παύση αυτή, διάρκειας 10–15 ετών, δεν ακυρώνει υπάρχουσες απαιτήσεις αλλά επιτρέπει στους μηχανικούς να επικεντρωθούν στην μείωση κόστους και εξέλιξη τεχνολογίας.
Ο Francois Provost, CEO της Renault Group, εξηγεί ότι αυτή η στρατηγική θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα απέναντι σε ασιατικούς κατασκευαστές, μειώνοντας τις πιέσεις συμμόρφωσης σε συνεχή κανονιστική αυστηρότητα.
Το 25% των μηχανικών σήμερα ασχολείται αποκλειστικά με την τήρηση νέων κανονισμών, περιορίζοντας τη δημιουργικότητα και την οικονομία.
Η πρόταση αφορά μοντέλα όπως η νέα Twingo, Renault 5, Renault 4 και Megane, καλύπτοντας περίπου το 55% της δυνητικής αγοράς μικρών ηλεκτρικών στην Ευρώπη.
Ο Fabrice Cambolive, CEO της Renault, τονίζει ότι το πάγωμα θα επιτρέψει την αύξηση προσβασιμότητας, μειώνοντας την τιμή καταλόγου και δημιουργώντας έναν νέο κύκλο παραγωγής και πωλήσεων.
Η στρατηγική εμφανίζεται ως αντίβαρο στην πτώση ζήτησης και τη συνεχιζόμενη πίεση κόστους, ενώ ενισχύει τη βιωσιμότητα της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας και τη δυνατότητα των πολιτών να αποκτήσουν προσιτά ηλεκτρικά μοντέλα χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα.
