Η Porsche φαίνεται να ξαναγράφει την ιστορία των Boxster και Cayman, βάζοντας τέλος σε κάθε βεβαιότητα γύρω από τη μελλοντική τους μορφή.
Παρότι η παραγωγή της τωρινής γενιάς ολοκληρώνεται αυτόν τον Οκτώβριο, το τι ακολουθεί παραμένει μάλλον περίπλοκο.
Αρχικά, η Porsche είχε ανακοινώσει πως η επόμενη 718 θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. Ωστόσο, η απόφαση αυτή αναθεωρήθηκε: δίπλα στα EV θα σταθούν και θερμικές εκδόσεις, οι οποίες μάλιστα θα τοποθετηθούν ψηλότερα στην ιεραρχία από τα ηλεκτρικά αδέλφια τους.
Οι νέες εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα υιοθετήσουν υβριδική τεχνολογία από την 911 GTS, βασισμένη στον νέο 3,6 λίτρων flat-six T-Hybrid.
Το μοτέρ αυτό, πιο κοντό και ελαφρύ, ταιριάζει ιδανικά στα μικρότερα σπορ μοντέλα της εταιρείας, ενώ το υβριδικό σύστημα υπόσχεται ελάχιστη επιβάρυνση βάρους, μόλις περίπου 50 κιλά επιπλέον.
Η εποχή του τετρακύλινδρου φαίνεται να φτάνει στο τέλος της, καθώς η Porsche δεν σκοπεύει να εξελίξει τον 2.0 turbo για τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 7.
Έτσι, οι επόμενες 718 θα διατίθενται αποκλειστικά με εξακύλινδρους, αναβιώνοντας το πνεύμα των Spyder RS και GT4 RS.
Οι νέες 718 δεν αναμένονται πριν από τα τέλη της δεκαετίας. Μέχρι τότε, η Porsche θα συνεχίσει να αναπτύσσει την ηλεκτρική 718, η οποία θα βασιστεί σε κοινή πλατφόρμα με την Audi Concept C, αφήνοντας το πεδίο των θερμικών ανοιχτό για όσους πιστεύουν ακόμη στη μελωδία ενός boxer κινητήρα.
