Σύνδεση

Tesla

Η Tesla χάνει έδαφος παγκοσμίως

Η Tesla, η εταιρεία που κάποτε συμβόλιζε το μέλλον της αυτοκίνησης, βλέπει πλέον τη λάμψη της να θαμπώνει σε κρίσιμες αγορές του πλανήτη.

Σύμφωνα με νέα παγκόσμια έρευνα της ελβετικής UBS, η απήχηση του brand έχει καταρρεύσει, καθώς οι καταναλωτές φαίνεται να στρέφονται σε πιο ανταγωνιστικές, τεχνολογικά προηγμένες και προσιτές επιλογές.

Μόλις το 18% των αγοραστών παγκοσμίως δήλωσαν το 2024 ότι έχουν την Tesla στην κορυφή της λίστας τους, έναντι 22% το 2023 και 23% το 2022.

Στις ΗΠΑ, η πτώση είναι ιδιαίτερα εμφανής, από 38% θετική προδιάθεση το 2022, στο 29% φέτος.

Στην Ευρώπη το ποσοστό συρρικνώθηκε στο 15%. Αλλά είναι η Κίνα που προκαλεί τον μεγαλύτερο πονοκέφαλο: μόλις 14% των καταναλωτών προτιμούν πλέον την Tesla, από 30% το 2020.

Η ερμηνεία είναι σαφής: οι τοπικοί κατασκευαστές, όπως η BYD και η Xiaomi, προσφέρουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με πλούσιο εξοπλισμό, υψηλή τεχνολογία και ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές.

Το νέο Xiaomi SU7 SUV εντυπωσιάζει, ενώ η BYD κατέγραψε ιστορική πρωτιά, ξεπερνώντας για πρώτη φορά την Tesla σε μηνιαίες πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ευρώπη (7.231 μονάδες τον Απρίλιο, έναντι 7.165 της Tesla).

Σύμφωνα με την UBS, στην Κίνα η Tesla «δεν θεωρείται πλέον τεχνολογικός ηγέτης», ενώ στην Ευρώπη η δημόσια εικόνα του Elon Musk έχει δημιουργήσει φθορά στη μάρκα.

Η Tesla ξεκίνησε την ηλεκτρική επανάσταση, όμως σήμερα, άλλοι παίκτες καθορίζουν το παιχνίδι.

Suzuki: Το Vitara ανανεώθηκε – Πόσο κοστίζει

Featured

H BMW θα επιμείνει στους εμβληματικούς σπορ κινητήρες της

BMW

Audi TT Moment 2.0: Ο διάδοχος του ΤΤ με καρδιά από… Porsche

Audi

Toyota Yaris Hybrid 130: Πιο δυνατό αλλά εξίσου οικονομικό

Featured