Σύνδεση

Featured

Οι εταιρείες λένε ψέματα για την κατανάλωση των αυτοκινήτων

Πρόσφατες αναφορές από την Ευρωπαϊκή Ένωση αποκαλύπτουν σημαντικές αποκλίσεις μεταξύ της πραγματικής οικονομίας καυσίμου και των επίσημων στοιχείων που προκύπτουν από εργαστηριακές δοκιμές, που επαναλαμβάνουν τα επακόλουθα του σκανδάλου Dieselgate.

Τα στοιχεία αποκαλύπτουν υπερεκτιμήσεις στην οικονομία καυσίμου και στις εκπομπές CO2 σε βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα και plug-in υβριδικά οχήματα σε σύγκριση με τους εργαστηριακούς υπολογισμούς WLTP.

Ειδικότερα, τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα υπερβαίνουν τις εκτιμήσεις κατά 23,7%, τα πετρελαιοκίνητα κατά 18,1%, ενώ τα PHEVs τα καταφέρνουν κατά 23% καλύτερα από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Ωστόσο, η παρακολούθηση στον πραγματικό κόσμο αποκαλύπτει μη τακτική φόρτιση των PHEV σε σύγκριση με τις υποθέσεις του WLTP.

Κατά συνέπεια, τα μοντέλα με μεγαλύτερους κινητήρες, τα SUV, τα πολυτελή αυτοκίνητα και τα κύρια οχήματα με χαμηλές επιδόσεις αντιμετωπίζουν εντατικότερο έλεγχο.

Οι συστάσεις περιλαμβάνουν την αναθεώρηση των κανονισμών CO2 ώστε να δοθεί προτεραιότητα στα οχήματα μηδενικών εκπομπών.

Η μετάβαση από τις δοκιμές NEDC στις δοκιμές WLTP το 2017 αποσκοπούσε σε πιο ακριβείς αξιολογήσεις, αλλά τώρα αντιμετωπίζει έλεγχο λόγω των αποκλίσεων που αναδεικνύονται από τη νέα υποχρεωτική τεχνολογία εντός του αυτοκινήτου.

Ενώ η αντίδραση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής παραμένει μετρημένη, το Ελεγκτικό Συνέδριο προτρέπει σε ριζικές αλλαγές έως το 2026, δίνοντας έμφαση στους στόχους για οχήματα μηδενικών εκπομπών.

Alfa Romeo: Στην Ελλάδα η Junior Intensa – Πόσο κοστίζει

Alfa Romeo

Nissan Qashqai e-POWER: Νέα γενιά εξηλεκτρισμού χωρίς πρίζα

Featured

Η Chery στην Ελλάδα: Πρεμιέρα με υβριδικά SUV από 28.490 ευρώ

Chery

Το νέο Opel Frontera στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured