Σύνδεση

Featured

Η νέα Ford Mustang GTD έχει τα γονίδια υπερ-αυτοκινήτου

«Δεν φτιάξαμε ένα αυτοκίνητο παραγωγής για την πίστα αλλά ένα αγωνιστικό για το δρόμο». Με αυτά τα λόγια ο Jim Farley, επικεφαλής της Ford προσπαθεί να δώσει το προφίλ του Mustang GTD, του πιο ισχυρού αυτοκινήτου που έχει κατασκευάσει η Ford στην ιστορία της.

Η GTD που προέρχεται από το αγωνιστικό GT3 έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την καναδική Multimac και το χαρακτηριστικό του είναι πως ο V8 έχει μετακινηθεί, όσο ήταν εφικτό, πίσω από τον εμπρός άξονα προκειμένου να προσεγγίζει κατά κάποιον τρόπο το σχεδιασμού του κινητήρα στο κέντρο.

Ο V8 των 5,2 λίτρων με το μηχανικό υπερσυμπιεστή αυτός καθαυτός είναι πιο μεγάλος σε σχέση με αυτόν των στάνταρ εκδόσεων της Mustang και έχει επανασχεδιαστεί σε αρκετά σημεία. Το αποτέλεσμα είναι η απόδοσή του, πάντα σύμφωνα με τα λεγόμενα της Ford, να ξεπερνά τους 800 ίππους.

Από εκεί και πέρα η κατανομή βάρους είναι σχεδόν 50:50, το μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 100 χιλιοστά και η ανάρτηση είναι ημι-ενεργητική. Η πίσω μάλιστα είναι προσαρμοσμένη σε ένα υποπλαίσιο ακριβώς όπως και στο αγωνιστικό GT3.

Από το τελευταίο προέρχεται και το αεροδυναμικό πακέτο με την τεράστια και υδραυλικά ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, ενώ τα φρένα είναι τεράστιοι δίσκοι από ανθρακόνημα.

Το εσωτερικό της Mustang GTD είναι πολύ κοντά σε αυτό των στάνταρ εκδόσεων, ενώ δεν υπάρχουν πίσω καθίσματα για λόγους εξοικονόμησης βάρους. Το οποίο μάλλον θα είναι πιο μικρό σε σχέση με τα 1.768 κιλά της Dark Horse.

H Ford Mustang GTD θα κοστίζει στις ΗΠΑ περί τις 300.000 δολάρια, ενώ στόχος είναι ένας χρόνος κάτω από τα 7,0 λεπτά στο Nurburgring και φυσικά ο άμεσος ανταγωνισμός με τα ευρωπαϊκής προέλευσης supercars.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo