Η Toyota ανακοίνωσε ότι το νέο C-HR θα παρουσιαστεί επίσημα στις 26 Ιουνίου, δίνοντας τις πρώτες λεπτομέρειες για το πολυαναμενόμενο μοντέλο.
Πρόσφατες κατασκοπευτικές εικόνες του C-HR σε δοκιμές στο δρόμο υποδηλώνουν ότι η σχεδίαση της έκδοσης παραγωγής θα είναι μια ριζική εξέλιξη από την τρέχουσα γενιά.
Η δεύτερη γενιά του C-HR, που αναμένεται να είναι διαθέσιμη το 2024, θα μοιράζεται την πλατφόρμα TNGA με το νέο Toyota Prius.
Η γκάμα θα περιλαμβάνει μια plug-in υβριδική παραλλαγή παρόμοια με αυτή που συναντάμε στο Prius, συνδυάζοντας έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων 151 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 163 ίππων στον εμπρός άξονα, με αποτέλεσμα η συνολική ισχύς να φτάνει τους 223 ίππους.
Αυτό σηματοδοτεί μια αύξηση περίπου 40 ίππων σε σύγκριση με την παράλληλη υβριδική διάταξη 2,0 λίτρων του σημερινού C-HR. Αξιοποιώντας τη μπαταρία 13,6 kWh του Prius, το νέο C-HR αναμένεται να επιτύχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία περίπου 70 χιλιομέτρων.
Το υβριδικό σύστημα κίνησης του C-HR θα είναι μια βελτιωμένη έκδοση του υπάρχοντος κινητήρα 2,0 λίτρων, ενώ παράλληλα θα αυξηθεί ελαφρώς η ισχύς από τους 184 ίππους που αποδίδει σήμερα (η βασική υβριδική έκδοση των 122 ίππων είναι αβέβαιη).
Όσον αφορά τη αισθητική, το C-HR θα διαθέτει τη νέα σχεδίαση “Hammerhead” στο μπροστινό μέρος, η οποία θα αποτελέσει κοινή οπτική ταυτότητα για όλη τη γκάμα της Toyota.
Αναμένεται να διατηρηθούν τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα σχήματος C και η πίσω φωτεινή μπάρα LED, που χαρακτηρίζουν το σημερινό μοντέλο.
Ενώ κυκλοφορούν φήμες για μια πιθανή αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή του C-HR που θα ανταγωνιστεί άμεσα το Kia Niro, η Toyota δεν έχει επιβεβαιώσει επίσημα την ύπαρξή της.
Ωστόσο, η πλατφόρμα E-TNGA, η οποία υποστηρίζει το νέο C-HR, παρουσιάζει τη δυνατότητα ανάπτυξης μιας ηλεκτρικής έκδοσης.
