Σύνδεση

Bugatti

H Bugatti χρειάζεται 600 ώρες για να βάψει κάθε αυτοκίνητό της!

Πολλοί ίσως αναρωτιούνται για ποιόν λόγο ένα αυτοκίνητο φθάνει να κοστίζει 3 και 4 (ή και περισσότερα) εκατομμύρια. Και η απάντηση είναι αυτή που μας έρχεται από την Bugatti η οποία χρειάζεται 600 εργατοώρες για την ολοκλήρωση της βαφής κάθε αυτοκινήτου της.

Για να έχουμε μία εικόνα, μία εταιρία παραγωγής πολυτελών μοντέλων (όχι μαζικής παραγωγής) στον ίδιο χρόνο μπορεί να ολοκληρώσει έως και 5 αυτοκίνητα.

Κάθε εξάρτημα σε ένα νέο αυτοκίνητο Bugatti είναι βαμμένο ξεχωριστά και δεν τοποθετείται πάνω στο αυτοκίνητο, αν δεν αποκτήσει το καλύτερο δυνατό φινίρισμα.

Πριν μπει το πρώτο χρώμα, το αστάρι, ειδικοί τεχνίτες κάνουν μια ενδελεχή επιθεώρηση για μικροσκοπικά κοιλώματα χρησιμοποιώντας όχι μηχανήματα, αλλά την όρασή τους και την αφή από τα χέρια τους.

Ακολουθούν δύο στρώσεις αστάρι με λεπτή άμμο ενδιάμεσα. Αυτές οι προετοιμασίες από μόνες τους χρειάζονται περισσότερες από 100 ώρες σε κάθε αυτοκίνητο.

Από εδώ και πέρα αρχίζουν διάφορα στάδια βαφής και λείανσης που επαναλαμβάνονται μέχρι να το τελικό αποτέλεσμα να είναι το ιδανικό. Μόνο όταν όλα τα πάνελ έχουν τις τέλειες επιφάνειες, οι ειδικοί μπορούν να προχωρήσουν στο επόμενο στάδιο.

Στη συνέχεια, η ομάδα αναλύει κάθε πάνελ ξεχωριστά, καθώς η Bugatti χρησιμοποιεί διαφορετικά υλικά για το αμάξωμα, το κάθε ένα από τα οποία έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά στην βαφή του.

Ακόμη και όταν ολόκληρο το αυτοκίνητο ψεκάζεται στην τελική φάση, χρειάζονται περίπου τέσσερις μέρες γυαλίσματος, κάτι που η Bugatti λέει ότι είναι η πιο περίπλοκη διαδικασία γυαλίσματος σε ολόκληρη τη βιομηχανία. Ως αποτέλεσμα όλου αυτού είναι ότι η διαδικασία διαρκεί από 600 έως 700 ώρες.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi

Η Opel eξετάζει κινεζικό ηλεκτρικό SUV για την ευρωπαϊκή αγορά

Featured