Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τέλος το Twitter και για τον όμιλο Volkswagen

H απόκτηση του Twitter από τον Elon Musk δεν επιφέρει μόνο μεγάλες αλλαγές στο εσωτερικό της εταιρείας, καθώς απολύθηκαν η θα απολυθούν πολλοί εργαζόμενοι στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και στον τρόπο που το βλέπουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

Και αυτό γιατί καμία τους δεν θέλει να ενισχύει οικονομικά τον ιδιοκτήτη μιας άμεσα ανταγωνιστικής τους εταιρείας (Tesla).

Έτσι μετά τη General Motors που ανακοίνωσε πρώτη πως σταματά τη διαφημιστική της προβολής στο Twitter -για την ακρίβεια η Ford είχε διακόψει την προβολή της πριν την εξαγορά από τον Musk- και ο όμιλος Volkswagen αποφάσισε το πάγωμα όλων των προωθητικών του ενεργειών. Για όλες του τις μάρκες.

Εδώ είναι ενδιαφέρον πως η Audi στις ΗΠΑ είχε προηγηθεί αυτής της απόφασης, διακόπτοντας το διαφημιστικό της πλάνο πιο πριν από την επίσημη ανακοίνωση. 

Οι απλοί λογαριασμού των εταιρειών πάντως, στους οποίους δημοσιεύουν tweets και αλληλοεπιδρούν με τους followers τους παραμένουν ενεργοί.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi

Η Opel eξετάζει κινεζικό ηλεκτρικό SUV για την ευρωπαϊκή αγορά

Featured

Dacia: Επίσημος χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας

Dacia