Σύνδεση

Bugatti

Πόσο παίρνει στην Bugatti να φτιάξει το σαλόνι της Centodieci των 8 εκατ. ευρώ;

Αν και η περιορισμένης έκδοσης Bugatti Centodieci βασίζεται -όπως και οι άλλες- στην βασική Chiron, η εταιρία καταβάλει σημαντική προσπάθεια για να την κάνει διαφορετική όχι μόνο στο αμάξωμα αλλά και στο σαλόνι.

Το πρώτο πράγμα που αλλάζει είναι τα καθίσματα. Αν και πρόκειται για τα ίδια καθίσματα με την Chiron, υπάρχει μία νέα επένδυση από δέρμα που θυμίζει την ιστορική EB 110. Μάλιστα το προσκέφαλο έχει ένα ειδικό logo της EB, το οποίο μπορούν οι πελάτες να επιλέξουν αν θα το έχουν.

Οι εργάτες της Bugatti χρειάζονται πέντε ολόκληρες ημέρες για να δημιουργήσουν αυτό το σήμα, να κόψουν το δέρμα στο σωστό μέγεθος και να συναρμολογήσουν το κάθισμα, αφού πρώτα το ελέγξουν ότι όλα είναι στα επίπεδα μιας Bugatti.

H επένδυση των καθισμάτων επεκτείνεται και σε ολόκληρη την οροφή, στα πάνελ των θυρών, την κεντρική κονσόλα και στα πατάκια. Η πρόκληση είναι ότι όλες αυτές οι επιφάνειες θα πρέπει να έχουν μία αρμονική συνέχεια, κάτι που απαιτεί εξαντλητικά προσεκτική εργασία.

Υπάρχουν επίσης και αλουμινένια σήμερα με το όνομα Centodieci που πρέπει να μπουν στις πόρτες και το υποβραχιόνιο.

Συνολικά, για να φτιαχτεί το σαλόνι μιας Centodieci απαιτούνται τουλάχιστον 16 εβδομάδες, ή 4 ολόκληροι μήνες, έτσι ώστε το τελικό προϊόν να ανταποκρίνεται στα υψηλά στάνταρ της εταιρίας αλλά και στα 8 εκατομμύρια ευρώ που ζητά για να παραδώσει στους τυχερούς που την έχουν ήδη παραγγείλει μία από τις δέκα που θα κατασκευάσει συνολικά.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz